Jongens in Assen vernielen politiewagen met vuurwerk

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
B88902298Z.1_20171221072115_000+G7QP1OH3.1-0.jpg

Twee jongens hebben woensdagavond in Assen de voorruit van een politievoertuig met vuurwerk vernield.

Dit meldt de politie in een bericht op Facebook.

Een agent was met de dienstauto in de Zwartwaterseweg aan het werk. Toen hij even ‘uit zicht’ was, plaatsten twee jongens zwaar vuurwerk onder de ruitenwisser. Door de ontploffing raakte het raam ernstig beschadigd. Ook de ruitenwissers overleefden de klap niet.

De politie weet dat er twee jongens verantwoordelijk zijn voor het vandalisme, camerabeelden uit de omgeving worden bekeken om hen te achterhalen.

Bron: dvhn.nl

Dat lukt je natuurlijk nooit met het legale vuurwerk, kortom wederom illegaal vuurwerk in handen van mensen met de hersenen van een spons.

ok... dus onder de ruitenwisser? en die zit er nog gewoon aan zie ik?
vreemd...
btw politie wagens hebben toch dashcams?
hoezo zijn deze beelden niet openbaar gemaakt?

ok... dus onder de ruitenwisser? en die zit er nog gewoon aan zie ik?
vreemd...
btw politie wagens hebben toch dashcams?
hoezo zijn deze beelden niet openbaar gemaakt?

Nee dat hebben e niet allemaal. Een ruitenwisser kan ook meebuigen en dat vangt de klap op. Een raam is solide en veert niet mee.

Ik weet niet meer wat ik moet geloven van de media. Dit kan net zo goed een steen zijn geweest... Maar het is de maand december...

Las vanmorgen van de NOS dat de situatie van de kerstgrotten in Valkenburg (brandgevaar) te vergelijken was met de situatie in Enschede :bonk:. Het is toch belachelijk dat deze vergelijking wordt gemaakt!

''Brand-expert en oud-brandweercommandant Fred Vos kan het niet gevaarlijker verzinnen. Vos: "Ik ken alle brandrampen van de afgelopen 40 jaar. Zelfs de vuurwerkramp Enschede kan hier qua gevaar-setting niet tegen op.''

Ik ben zelf in die grotten geweest en er staat om de 10 meter een brandwacht... niets gevaarlijks aan in mijn ogen, echter is dat mijn mening.

bron

Back
Bovenaan