Jongens gooien vuurwerk van viaduct

moontan

VWC lid
Jongens gooien vuurwerk van viaduct

vrijdag, 11 februari 2011 15:38

Drie jongens van 13 en 12 uit Wieringerwerf en Middenmeer krijgen een HALT-traject voor het afsteken van vuurwerk.

De politie kreeg een melding dat er jongens vuurwerk vanaf het viaduct bij Wieringerwerf op de snelweg gooiden. Agenten zagen bij het binnenrijden van Wieringerwerf de jongens op het viaduct staan.

Zij waren Romeinse kaarsen aan het afsteken en richtten dit richting de snelweg. Een 13-jarige jongen uit Middenmeer kon worden aangehouden. De andere twee jongens kwamen later naar het politiebureau.

De drie krijgen een HALT-afdoening. Het resterende vuurwerk wat zij nog thuis hadden werd ingeleverd bij de politie

http://www.rtvzuiderzee.nl/index.ph...vuurwerk-van-viaduct&catid=18:nieuws&Itemid=5

Laatst bewerkt door een moderator:
ik snap dat het voor ouders het moeilijk is om hun kroost in de gaten te houden .
maar dit is wel erg gevaarlijk .
als je van een viaduct vuurwerk naar beneden gooit zullen mensen die onder je rijden er erg van schrikken met doodlijke ongelukken als gevolg .
ik ben dan ook heel blij dat oom agent heeft in gegrepen
die 2 agenten zijn echt 2 helden want dit heeft weer een heleboel levens gespaardt :thumbup:

Dingen van een viaduct gooien kan nooit goed gaan.
Gelukkig zijn er geen gewonden.
Ik hoop dat de daders zich de volgende keer nog eens flink achter de oren krabben voor dat ze weer zoiets flikken.

Back
Bovenaan