Jongens bekeurd voor afsteken vuurwerk in Oosterwolde.

ylke

VWC lid
OOSTERWOLDE – Twee jongens (13 en 16) zijn afgelopen nacht in Oosterwolde bekeurd voor het afsteken van vuurwerk. Het vuurwerk raakte een raam van een woning aan de Dertien Aprilstraat. Toen de bewoner er iets van zei, kreeg deze een grote mond van de jongens. Daarop is de politie gebeld. Na het uitdelen van de bekeuring zijn de twee overgedragen aan hun ouders.

drachtstercourant

Zijn ze een moord begaan? Een bekeuring en overdragen aan de politie lijkt me toch voldoende? Of moeten de handjes eraf?

nou handen eraf niet maar ze moeten wel wat worden opgevoed,ze mogen het wel voelen dat wat ze hebben gedaan niet kan.

Laatst bewerkt door een moderator:
nou handen eraf niet maar ze moeten wel wat worden opgevoed,ze mogen het wel voelen dat wat ze hebben gedaan niet kan.

Dat gebeurd toch, ze krijgen een boete. Dat betekent dat ze moeten betalen als straf hoeveel meer moeten ze krijgen. Gevangenisstraf? Omdat ze beetje vuurwerk hebben afgestoken en een grote mond opgezet hebben?

Zo kan je half Nederland wel naar een opvoedkamp sturen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het wel weer echt een media sensatie bericht, natuurlijk mag je geen vuurwerk afsteken en die grote mond moet je houden maar wat hebben deze jongens gedaan : vw afsteken buiten de toegestane periode hebben we allemaal toch wel eens gedaan, en zo te lezen hebben deze jongens niets gesloopt, dus waarom nou weer zo'n bericht in de krant zetten ?

Ik vind het wel weer echt een media sensatie bericht, natuurlijk mag je geen vuurwerk afsteken en die grote mond moet je houden maar wat hebben deze jongens gedaan : vw afsteken buiten de toegestane periode hebben we allemaal toch wel eens gedaan, en zo te lezen hebben deze jongens niets gesloopt, dus waarom nou weer zo'n bericht in de krant zetten ?

Ben het met je eens Torr dat dit zeer lokale nieuws uit een klein dorp ineens landelijk nieuws is...men zit er blijkbaar bovenop kwa media...niet zo een leuk vooruitzicht...:shocked:

Ben het met je eens Torr dat dit zeer lokale nieuws uit een klein dorp ineens landelijk nieuws is...men zit er blijkbaar bovenop kwa media...niet zo een leuk vooruitzicht...:shocked:

De Drachtser Courant landelijk nieuws...?? :p:wink:

Niet om te pesten hoor, maar we doen het nu immers zelf. Dit is een lokaal nieuwsbericht in de relatief kleine Friese plaats Oosterwolde. Daar kan dit best groot nieuws zijn. Mogelijk hoor je er dan nooit meer wat van. Hier op het forum geven wij er zelf landelijke aandacht aan...

Het is maar net hoe je het bekijkt!

De Drachtser Courant landelijk nieuws...?? :p:wink:

Niet om te pesten hoor, maar we doen het nu immers zelf. Dit is een lokaal nieuwsbericht in de relatief kleine Friese plaats Oosterwolde. Daar kan dit best groot nieuws zijn. Mogelijk hoor je er dan nooit meer wat van. Hier op het forum geven wij er zelf landelijke aandacht aan...

Het is maar net hoe je het bekijkt!

ben ik met je eens maar het is ook een (welliswaar klein) item geweest in sommige landelijke media....

Back
Bovenaan