Jongens aangehouden voor afsteken vuurwerk

R@lph

VWC lid
Assen - De politie heeft vrijdagmiddag twee jongens van 12 jaar uit Assen en één jongen van 14 jaar uit Assen aangehouden voor het afsteken van vuurwerk.

Medewerkers van een supermarkt aan de Scharmbarg hoorden die middag een flinke knal. Zij zijn vervolgens naar buiten gegaan om poolshoogte te nemen en troffen daar één van de 12-jarige jongens aan. Zij namen de jongen mee en belden de politie. Later die middag is ook de andere 12-jarige jongen aangehouden. De 14-jarige jongen wordt later op het bureau uitgenodigd voor een verklaring. Er wordt proces-verbaal opgemaakt.

Om wat voor vuurwerk ging het flinke knal???????als het klein spul was vind ik het wel zielig !politie heeft wat mij betreft wel betere dingen te doen.tenzij het om zwaar vuurwerk gaat vind ik het niet nodig om op deze manier op te treden

Draai het eens om. Stel je bent agent en je moet van de baas (korpschef, burgemeester) nog even flink scoren voor eind december, omdat de gemeentekas gespekt moet worden. Er is een sulletje dat in de buurt loopt te kl0ten en het voor de politie kinderlijk eenvoudig maakt om op te treden. Zou jij dan de buitenkans om deze crimineel eenvoudigweg aan te pakken laten lopen?

Tja ik volg jou redenatie wel maar ik vind het op deze manier optreden niet nodig ,ze zijn bij ons in de buurt al bezig met zeer zwaar vuurwerk en ik vind optreden hier wel op zijn plaats alleen hoor je daar niks over in onze plaatselijke media

Dat ben ik dan met je eens. Maar goed, hier in de regio wordt voortdurend om onzinnige redenen opgetreden, terwijl echte misdrijven nauwelijks aangepakt worden. Dat is een trieste constatering. Het is voor Nederland niet te hopen dat het beleid in Rotjeknor niet overgenomen wordt.

Ja toen ik klein was liep ik met astronauten en thunders in het weiland en grasveld molshoopjes op te blazen en dat vond de po niet interesant genoeg om op te treden en dat bedoel ik nu precies ze moeten prioriteiten stellen.klein spelend grut nee en flitspaal blazers brievenbus terreur en gevaar pyro blazers JA JA EN NOGEENS JA we zitten wat dit betreft wel op een lijn

Back
Bovenaan