Sniper
VWC lid
Wat mij nou weer tegen staat aan het hele bericht is de manier waarop wordt bericht dat het vuurwerk weer de schuldige is. Men spreekt weer van een "Vuurwerkslachtoffer" en dit geval zal dus ook zo in de statistieken komen. En die statistieken worden mogelijk na oud en nieuw weer tegen ons gebruikt door de tegenstanders van vuurwerk.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel procent van de slachtoffers zijn veroorzaakt door het stunten met vuurwerk en hoeveel procent door ongelukken met legaal / illegaal vuurwerk. Ik denk dat de beeldvorming heel anders zal zijn als dit bekend zou worden gemaakt.
Maar goed, over de jongen... Heb gemengde gevoelens.
Tja stunten is een gevaarlijk spel. En achteraf ***len is altijd makkelijk.
Vind het sneu voor hem, maar aan de andere kant: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel procent van de slachtoffers zijn veroorzaakt door het stunten met vuurwerk en hoeveel procent door ongelukken met legaal / illegaal vuurwerk. Ik denk dat de beeldvorming heel anders zal zijn als dit bekend zou worden gemaakt.
Maar goed, over de jongen... Heb gemengde gevoelens.
Tja stunten is een gevaarlijk spel. En achteraf ***len is altijd makkelijk.
Vind het sneu voor hem, maar aan de andere kant: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.