Jongen met vuurwerk op zak aangehouden in Venlo

moontan

VWC lid

Politie Limburg-Noord

Datum: 20-09-2009
Tijd bericht: 17:28
Plaats: Venlo
Een biker van de politie Limburg-Noord trof zondagmiddag rond 13.00 uur in een brandgang in de Goselingstraat twee jongens staan. Een van de jongens had een rotje in zijn handen. In zijn broek had de 11-jarige Tegelnaar een hele verpakking met vuurwerk. Nadat de jongen in eerste instantie een verkeerd adres opgaf informeerde de politie later op het juiste adres alsnog de ouders van het kind. De jongen wordt voorgedragen voor een HALT-afdoening.

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2009/09/20/H133.htm

''een hele verpakking in je broek'' (doosje dus)
zal wel een agent in opleiding zijn die nog wat boetes moet opscharrelen omdat die anders geen examen mag doen:frusty:

Hier wordt ik spontaan moe van. Dit is bvb een van de reden dat ik Nederland Tabee heb gezecht.

En dan vraagt men zich af, waarom de Nederlandse politie niet gerespecteerd.
Ja, van dit soort acties krijg men een strakke broek.
En voor het tuig die de buurt terroriseerd, is de politie bang.
En een vrouwenhandelaar laat men vrij, omdat die gast zijn kind wou zien.

En dan vraagt men zich af, waarom de Nederlandse politie niet gerespecteerd.
Ja, van dit soort acties krijg men een strakke broek.
En voor het tuig die de buurt terroriseerd, is de politie bang.
En een vrouwenhandelaar laat men vrij, omdat die gast zijn kind wou zien.

Dat heb je heel goed verwoord.
En ik ben het voor 100% met je eens. Inderdaad, geen wonder dat er steeds meer geweld is tegen de politie (en andere overheidsfunctionaren), zolang men in dit land deze ***** regels hanteert zal de agressie en frustratie alleen maar erger worden en het zinloos geweld alleen maar toenemen.
Hierdoor zullen steeds meer mensen het recht in eigen hand nemen.

De overheid en de politie gaan echt de ondergang worden voor dit land. En ja, geweldig weer een nutteloze arrestatie. In die tijd dat hij erover deed kon ik vast alle criminelen in Gouda arresteren. Urg derde handse agenten altijd.

Een hele verpakking is gewoon een pakje rotjes met als inhoud 10 rotjes..

Laat ook wel zien dat een kinderachtige lui dit toch ook zijn eigelijk, om een pakje rotjes met een winkel waarde van 10 cent door een heel justities traject te laten lopen, wat ons allemaal geld kost, en dat is geen 10 cent kan ik je vertellen. Want de rechter, politie, motor en bijbehoordende kosten moeten ook allemaal betaalt worden.

En dat alleen om een pakje rotjes...

Back
Bovenaan