Jongen gewond na afsteken van vuurwerk

DW2000

VWC lid
Anjum - Een 13-jarige inwoner van Harlingen liep zaterdagavond ernstige verwondingen op aan zijn hand na het afsteken van vuurwerk. Het slachtoffer werd per ambulance overgebracht naar het UMCG in Groningen.

Op De Singel in het dorp had de jongen vuurwerk afgestoken, vermoedelijk illegaal vuurwerk. Daarbij ging iets mis en 13-jarige liep dan ook ernstige verwondingen op aan zijn hand. Hij ging naar een nabij gelegen café om hulp te vragen. De jongen werd daar opgevangen en de hulpdiensten werden gealarmeerd. Het slachtoffer werd vervolgens per ambulance overgebracht naar het UMCG in Groningen.

bron

Laatst bewerkt:
Als je het artikel had gelezen was je erachter gekomen dat het 13 jaar was.
Typefoutje van DW2000 wordt gelijk zwaar gestraft en waarvoor :)

Goed stukje maar ik weet niet ik mis toch wat, ik mis toch wel het woord bom granaat cobra of beter nog cobrabomgranaat:wink:

Tja, wederom illegale zooi die vuurwerk negatief in het nieuws brengt..
Astrootje had hij de krant niet mee gehaald.

Tja, wederom illegale zooi die vuurwerk negatief in het nieuws brengt..
Astrootje had hij de krant niet mee gehaald.

En wederom falen de ouders weer. Als die gewoon hun koters in de gaten houden was het ook niet gebeurd. Je kunt op alle slakken zout leggen

En wederom falen de ouders weer. Als die gewoon hun koters in de gaten houden was het ook niet gebeurd. Je kunt op alle slakken zout leggen

o ja nu zijn het de ouders weer, die hebben er deels debet aan... maar het zit toch echt bij de daders zelf.... zijn vaak jongens die tegen de volwassenheid (18jr) of wellicht ouder zijn. Zit tussen de oortjes van die gasten.

o ja nu zijn het de ouders weer, die hebben er deels debet aan... maar het zit toch echt bij de daders zelf.... zijn vaak jongens die tegen de volwassenheid (18jr) of wellicht ouder zijn. Zit tussen de oortjes van die gasten.

Ook dat maar waarom is het jou mij en de rest van het forum niet gebeurd dan? Niet omdat vuurwerk zo slecht is, anders zou het veel meer voorkomen

Met jou en mij is het niet gebeurd omdat wij gelukkig nog een beetje na kunnen denken, vaak is het ook een stuk niveau.
En hier zitten de freaks, die gaan hun eigen hobby natuurlijk niet om zeep helpen door dingen moet willig op te blazen.
Verder waren in mijn tijd de zwaartste knallers de gele / rode strijkers van WECO. Daar kon je niet echt iets mee opblazen.

Met jou en mij is het niet gebeurd omdat wij gelukkig nog een beetje na kunnen denken, vaak is het ook een stuk niveau.
En hier zitten de freaks, die gaan hun eigen hobby natuurlijk niet om zeep helpen door dingen moet willig op te blazen.
Verder waren in mijn tijd de zwaartste knallers de gele / rode strijkers van WECO. Daar kon je niet echt iets mee opblazen.

Toen had je weer jongens die tennisballen vulde met kruit uit jouw geliefde strijkers van Weco. Het ligt niet aan het vuurwerk maar aan de gebruikers.

Als vuurwerk helemaal verboden wordt gaan ze met sterretje in de weer. En zullen er nog steeds slachtoffers vallen per jaar.

Toen had je weer jongens die tennisballen vulde met kruit uit jouw geliefde strijkers van Weco. Het ligt niet aan het vuurwerk maar aan de gebruikers.

Als vuurwerk helemaal verboden wordt gaan ze met sterretje in de weer. En zullen er nog steeds slachtoffers vallen per jaar.

Nu heb je ze kant en klaar en dat is toch wel ff een verschil.

Back
Bovenaan