Jongen blaast wasmachine op met nitraatbom

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding

Een 17-jarige jongen uit Den Helder heeft met een zogenaamde nitraatbom een wasmachine opgeblazen. Dat gebeurde gisterenmiddag. De brokstukken vlogen in het rond en raakten onder andere een woning.

Volgens de politie raakte er niemand gewond. De wasmachine stond bij iemand voor de deur om gesloopt te worden. Een groep jongens sleepte het apparaat naar een veldje, waarna de 17-jarige het ding opblies met het zware vuurwerk. De jongens hebben de brokstukken wel netjes opgeruimd.

bron: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/jongen-blaast-wasmachine-op-met-nitraatbom

Verbaasd me eerlijk gezegt dat onder het artikel staat "De jongens hebben de brokstukken wel netjes opgeruimd"

Ik kan dit niet los zien van de filmpjes van "onze grote vriend".

Bedankt Ruben, mafkees!

ach, hebben we de xtremerides hater weer, denk je nou echt dat door hem mensen wasmachines gaan opblazen? Slecht excuus van je. je haat Xtremrides vandaar deze reactie. typ maar eens bij youtube in wasmachine+vuurwerk, geen een filmpje van xtremerides. dat je hem haat is geen probleem, maar ga niet alles op hem afschuiven, slecht excuus

Waar koop je dit soort nitraatBOMMEN? Een hele wasmachine opblazen met 1 zo'n ding, dat kunnen nooit de nitraten zijn die ik ken :P

Komt omdat ie z'n YouTube-naam heeft verandert en z'n sloopfilmpjes heeft verplaatst.

Mensen worden weldegelijk al tijden op vreemde ideeën gebracht door dit zwakzinnige figuur.

er zijn honderden filmpjes misschien wel duizenden filmpjes op youtube waar een apparaat zoals een wasmachine, radio enz wordt opgeblazen. om nou te zeggen dat dat bijna allemaal aan hem te danken is is onzin. zoals eerder gezegt ben je geen fan/kijker van zijn video's en heb je voor elk (slecht vuurwerk onderwerp) het excuus dat het door hem komt

Iets met AVP en koelkastbom. Bedankt Arjen!

Braniac strooit overigens met zijn naamkaartje om zo zwqkzinnig te reageren; oei

Waar gaat het toch heen met het 'nieuws' ? Er is een wasmachine die gesloopt moest worden opgeblazen met een nitraatje. Sjonge jonge wat een ophef weer.. Ik snap dat dit niet leuk gevonden kan worden maar het is maar simpel kattekwaad.

Waar gaat het toch heen met het 'nieuws' ? Er is een wasmachine die gesloopt moest worden opgeblazen met een nitraatje. Sjonge jonge wat een ophef weer.. Ik snap dat dit niet leuk gevonden kan worden maar het is maar simpel kattekwaad.

Nou ja simpel kattekwaad...het lijkt me niet lachen om een vliegende wasmachinedeur te koppen bijvoorbeeld.:p

vraag me toch af hoe dit nieuws is geworden. hebben die jonkies nadat het hele voorval voltrokken was even gebeld naar rtl ofzo?: "nou wij hebben me nu toch een verhaal voor jullie zeg! om je vingers bij op te vreten!" "enneh, oowja, we hebben de projectiel/brokstukken zelf weer netjes opgeruimt."

tja wat moet ik hier van vinden .
toen ze die wasmachine gingen opblazen hebben de heren wel voor voldoende voorzorgmaatregelen getroffen .
daarna hebben ze rotzooi nog keurig opgeruimd ik zie dit eerder aan voor onschuldig kattenkwaad dan voor iets anders naars .
ik denk dat je hier maar beter om kunt lachen want ik kan hier niks van zeggen .
wat ik jammer vind is door al dat gezeur kunnen we steeds moeilijker iets door de vinger zien .
ik ga daar niet aan mee doen ik hoop dat die jongens er veel lol aan hebben beleeft .
we hebben bovendien allemaal wel eens wat uitgefroten dus alsjeblieft stel je niet aan he

Back
Bovenaan