Jongen aangehouden met illegaal vuurwerk.

densta

VWC lid
De politie heeft zondagavond een 14-jarige inwoner van Meppel aangehouden voor het bezit van illegaal vuurwerk. De jongen was in het bezit van een tas met daarin 80 nitraten. Het vuurwerk werd in beslag genomen. Ook was de 14-jarige in het bezit van een verboden mes en kleine hoeveelheid softdrugs. Ook dit werd in beslag genomen.

Surveillerende agenten kregen een melding van een vernieling van een ruit door een groepje jongeren. De melder had de achtervolging ingezet. Ook agenten keken uit naar de jongeren. Op de Blankensteinweg werd de 14-jarige aangetroffen.

Bron: http://alarmeringen.nl/drenthe/meppel/47510-meppel-jongen-aangehouden-met-illegaal-vuurwerk.html

Tja nitraten niet echt noemenswaardig maar een mes en softdrugs?
Gaat vast goedkomen met zo'n jongen.

Het gedrag baart me ook zorgen maar ik vind het kwalijker dat een jongen van 14 met softdrugs en een mes over straat gaat. Blijkbaar is vuurwerk erger dan dat... Maar we mogen blij zijn. Het waren geen nitraatBOMMEN

Pppff... toen ik 14 was zat ik 's avonds lekker naar de tv te kijken met mijn pantoffeltjes aan en nibbits in een koffiefilter...

waarom is de kop niet "14 jarige aangehouden met mes en softdrugs"?
wordt er zolangzamerhand schijt en schijt ziek van, van die media berichten over vuurwerk.

Back
Bovenaan