Jongen (9) zwaargewond na ontploffing " illegaal " vuurwerk

Torrr

VWC lid
AALSMEER - Aan de Moerbeistraat in Aalsmeer is zondagmiddag een 9-jarige jongen zwaargewond geraakt aan zijn hand. Een stuk vuurwerk ontplofte plotseling toen hij het vast had.

Het jongetje raapte het stuk vuurwerk op en dit ontplofte in zijn hand. Mogelijk gaat het om illegaal vuurwerk.

Het jongetje is met zware verwondingen aan zijn hand overgebracht naar het ziekenhuis en is daar opgenomen.

Bron

Nu wil ik wel een kanttekening plaatsen bij dit bericht wat betreft er precies is gebeurd, was hij zelf in het bezit van het vuurwerk etc. want dat een stuk vuurwerk zo maar uit zich zelf ontploft vind ik vreemd ?

zelden ZULKE onzin gelezen! dat kan nooit! echt iets voor de media.

Inderdaad, dat er iets gebeurd is met die jongen betreur ik ten zeerste, maar de manier van hoe het bericht is opgesteld is echt te belachelijk voor woorden, misschien moeten die gasten eerst eens goed onderzoek doen voor dat ze een bericht gaan plaatsen.

In de titel staat: met illigaal vuurwerk.
Vervolgens in het bericht zelf gaat het vermoedelijk om illigaal vuurwerk.
Vind dit echt zo raar, als je iets niet zeker weet moet je het er niet neer zetten.
Houdt het dan gewoon bij vuurwerk ipv illigaal vuurwerk,bah.

Maar goed, hoe het ook is gebeurd, het is verschrikkelijk voor de 9 jarige jongen.

In de titel staat: met illigaal vuurwerk.
Vervolgens in het bericht zelf gaat het vermoedelijk om illigaal vuurwerk.
Vind dit echt zo raar, als je iets niet zeker weet moet je het er niet neer zetten.
Houdt het dan gewoon bij vuurwerk ipv illigaal vuurwerk,bah.

Dat is ook de reden dat ik het tussen aanhalingstekens heb gezet Wesley, ik had namelijk precies dezelfde gedachte als jou over dat feit.

Ooh ok, ik dacht dus dat het zo online was gezet door de media.
Bedankt Arjan.

Potverdorie zeg wat een goeie tekst weer, ik kan er geen patat van bakken.
Ik lees dat er een jongejte van 9 gewond is geraakt door vuurwerk, diep trieste gebeurtenis.... maar dan gaat het verhaal zweven, en ben ik de grip volledig kwijt.

Heeft iemand van de mods in het verhaal gesneden of zo, je kan het toch niet menen dat iemand betaald wordt voor het opzetten van dit soort teksten?

Heeft iemand van de mods in het verhaal gesneden of zo, je kan het toch niet menen dat iemand betaald wordt voor het opzetten van dit soort teksten?

Zoals jij zelf wel zal begrijpen wordt er door ons nooit in nieuws berichten geplakt of geknipt, hoogstens wat ik net heb gedaan door het woord vuurwerk tussen aanhalingstekens te zetten omdat in het bericht niet duidelijk wordt gemaakt om wat voor vuurwerk het ging.

Back
Bovenaan