Jongen (15) gewond door vuurwerkbom

Jongen (15) gewond door vuurwerkbom
In Schiedam is vanmiddag een 15-jarige leerling van een school gewond geraakt door exploderend vuurwerk. De jongen werd getroffen door een vuurwerkbom die was gemaakt met een stalen pijp.

Volgens RTV Rijnmond gebeurde de ontploffing bij het Lyceum Schravenlant aan de Monseigneur Nolenslaan in Schiedam. De jongen raakte gewond aan zijn arm en is naar het ziekenhuis gebracht.

bron

sjonge jonge, dat is toch geen vuurwerk?
Ijzeren pijpen koperen pijpen allemaal ongelukken.
Is deze door hem gemaakt of iemand anders die hem gooide?

Dat was bij mij op school gebeurt, echt niet normaal meer. Hij is door iemand anders gegooit die enkele meters verder stond. De jongen kreeg een groot stuk metaal tegen zijn arm.
Gewoon belachelijk die bommen, ik hoop dat ze die dader even flink straffen.
Hij is niet heel zwaar gewond, zijn arm zit er nog aan iig.

Laatst bewerkt:
Deze Randdebielen zul je altijd houden. Alleen de media zal er wel weer flink opduiken. Het een en ander weer ernstig overdrijven. En zo ben je weer terug bij af.:bonk:

Volgens mij zie ik hier,En dat is niet overdreven een gevalletje poging tot doodslag en anders zeer zware mishandeling aankomen als aanklacht.

En terecht ook.
Hoe halen ze het in hun hoofd!!!!!

Dit is geen vuurwerkbom maar geimproviseerd explosief.
Maar daardoor krijgt vuurwerk naturrlijk weer een slechte naam....
Altijd hetzelfde liedje.

ik denk dat de tegen partij een hele goede advocaat moet hebben wil hij hier nog onderuit kunnen komen en idd wat je zecht poging tot doodslag als de stuk koper iets omhoog was geweest richting zijn keel of iets dergelijke had het anders af kunnen lopen...

Back
Bovenaan