Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
KRIMPEN AAN DE LEK - Een 12-jarige jongen uit Krimpen aan de Lek is dinsdagmiddag zwaargewond geraakt door vuurwerk.
Volgens de politie moet hij zijn hand missen.
De jongen had samen met een leeftijdsgenootje vuurwerk op straat gevonden en mee naar huis genomen.
Het vuurwerk ontplofte daar door nog onbekende oorzaak, waardoor de jongen gewond raakte.
Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2706725/jongen-12-raakt-hand-kwijt-vuurwerk.html

tja degene die dat vuurwerk heeft laten liggen is een moordenaar dat jochie kan zijn hand er niet afblazen met een piraatje![]()
Hou je ff in.... er wordt zovaak voorlichting gegeven over het niet oprapen van vuurwerk.
Ik vind het zeer spijtig voor dit jochie, maar hoe hard het ook klinken mag, is het toch zijn eigen schuld.

wie niet horen wil moet maar voelen
Deze reactie slaat dus nergens op! Het gaat om een kindje van 12 en die weten vaak niet wat de consequenties zijn als ze dit soort dingen uit vreten ook denken ze er gewoon niet bij na! Waarschijnlijk heb jij vroeger zelf ook wel eens wat gedaan wat achteraf toch niet zo slim was.
Ik geloof er helemaal niets van dat hij vuurwerk heeft opgeraapt.
Het heeft alleen maar geregend vandaag.
Alles is nat.
Het is wel heel vervelend voor hem, maar volgens mij heeft hij gewoon vuurwerk afgestoken !!!!
Hij heeft volgens mij stieken illigaal vuurwerk afgestoken.
Wat hij tegen zijn moeder zegt is volgens mij niet de waarheid!!!!