Johnny Dangerous

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Johnny Dangerous
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: 4000 gram
Aantal schoten: 300 schoten- COMPOUND
Effectomschrijving: Kaakjes op elkaar en genieten maar! 2 compounds in een dikke box!
Max. tube diameter: ... MM
Kartoneenheid: .../...
Adviesprijs: €149,00
Voorverkoopprijs: €75,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was dit de Z shape salute waaier? Lijk me ook nogal ( te ) hard gaan.. ben hier wel benieuwd naar.

Als deze komt zoals getoond op de demo weet ik wat mijn finalebak is.
Goed tempobakje met harde klappen en 2 eindsalvos . topbakkie.
Zeker als je nagaat dat je 300 schoten krijgt voor 75 eurotjes.

Snoeihard knalblok, in mijn ogen niet realistisch. Wel erg vet om te horen!

Wat een geweldige compound box. Van mij kreeg hij een dikke tien op de schietlijst. Maar het enthousiasme over deze box gaat gepaard met enige terughoudendheid, want kan dit wel, mag dit wel? We gaan het zien bij een van de komende winkeliers demo,s.

Boh, dit ziet er wel erg goed uit zeg. Haast te mooi om waar te zijn.
Afwachten wat deze op een winkeliersdemo doet.

Mooi zoals getoond op de demo avond! Zo te horen zijn het fikse knallen, maar ik houd nog even een slag om de arm als je het niet erg vind!

Mooi zoals getoond op de demo avond! Zo te horen zijn het fikse knallen, maar ik houd nog even een slag om de arm als je het niet erg vind!

Heel verstandig. Live was het echt absurd hard, en veel geweld met 2 tegelijk. Iedereen moest naast applaudisseren ook een beetje lachen en keek elkaar aan met een blik van; "kan nooit".

Bij de demo van Mania geweest zie hier mijn video bijdrage, het geluid klapt af en toe "dicht" mijn externe mic. kon de klappen helaas niet altijd mooi opvangen zo snoeihard ging deze cake!!

Stond zelf ook op een glijbaan stellage en die stond ook lichtjes te trillen op z'n voegen kan je misschien ook wel een beetje zien in de video (tijdens de finale van de demo nog duidelijker te zien..)

Als dit productie is dan betwijfel ten zeerste of die wel uberhaubt door de keuring gaat komen al zou het wel prachtig zijn om hem in deze huidige vorm in de straat te zetten :cool:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan