Jet Stream

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
1img_8257__5.jpg

Artikelnummer: S301
Artikelnaam: Jet Stream
Aantal Schoten: 36 Schots
Kruitinhoud: 500 gram
Effectomschrijving: Stuk voor stuk worden er diepe huilers de lucht in geschoten welke eindigen met rode falling leaves.
Tijdsduur: 40 seconden
Afmetingen: 180 x 180 x 230mm
Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: €49,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nu meerdere malen de video kunnen zien.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat deze cake een waardevolle opvolger is van de Sky Screamers.
Met dien verstande dat de huilers net zo schel zijn.
Verschil ten opzichte van de Sky screamers zijn het minder aantal schoten.
Daarnaast zijn er bij de Jet Stream rode blinkers boven de huilers te zien.
Ik heb begrepen dat de advies prijs 40 euro zou gaan bedragen.
Net als de Sky screamers is de Jet Stream een topper, een absolute aanrader.

dus rode blinkers ipv falling leaves? ben echt benieuwd naar dit product, enig idee waneer wij hier het filmpje van kunnen gaan zien?:rolleyes:

dus rode blinkers ipv falling leaves? ben echt benieuwd naar dit product, enig idee waneer wij hier het filmpje van kunnen gaan zien?:rolleyes:

Dikke rode, hangende, vallende blinkers, ok noem het dan rode falling leaves.
Filmpje komt hopelijk snel online van Beko :p

Laatst bewerkt door een moderator:
De Jet Stream lijkt op de Jet Propulsion van Shogun

36 shots of EXTREME altitude loud scream whistles ending with super long hanging red stars. Unusual and it really looks like it enters the stratosphere.

Video
http://www.shogun.com.hk/quicktime/lbm57.mov

Mocht dit inderdaad overeenkomstig zijn, dan is dit zeker een aanwinst ja. Wat een apart ding zeg. Enige waar ik sceptisch over ben is de prijs. Voor zoiets unieks zal men wel diep in de buidel moeten tasten.

Is het filmpje ook beschikbaar zonder het vermaledijde quicktime? (dat vervelende programma ga ik nml niet voor 1 filmpje installeren)

Bij mij crashte die bij het openen op de site. Je kunt ook gewoon doel opslaan als doen en dan met een ander programma openen.

Grommm, een .mov met mp4 geluid, wmp speelt 'm helemaal niet, jetaudio alleen beeld....Bah, wat een rotbestandje. Ik wacht wel op de officiele film, beeld ziet er aardig uit, de paar rode vallende sterretjes lijken me maar mager. Hopen dat de fluiten het goedmaken.

De Jet Stream lijkt op de Jet Propulsion van Shogun

36 shots of EXTREME altitude loud scream whistles ending with super long hanging red stars. Unusual and it really looks like it enters the stratosphere.

Video
http://www.shogun.com.hk/quicktime/lbm57.mov

Laten we het hopen dat dit hem is, lijkt me een topper.

Denk het wel aangezien ze hem in dit filmpje ook Jet Stream noemen (bij 6:20min.):
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid271548345?bctid=1200170829

Daarom is het dus zo zonde dat de prijs fors is, je weet dat je een geweldig iets neer kan zetten, maar het gaat je echt een smak geld kosten.

Wel geweldig om het zo te zien hoor!

:bye:

in het filmpje ziet hij er zeer goed uit, erg appart effect en zo te zien schiet hij ook in salvo's. huilers komen lekker rauw over op de film, had zelf gehoopt dat de prijs op een euro of 35 zou komen liggen want dan was hij qua prijsverhouding een beetje gelijk gebleven aan de sky screamers nu gaat het toch aanzienlijk meer kosten als je er 2 neemt om het aantal schoten ongeveer te vergelijken.

VLC player opent zowat alles ja, behalve bestanden die echt beschadigd zijn. Of dvd's uit de verkeerde regio.

Overigens opende dat filmpje bij mij zich niet automatisch in mijn Quicktime player. Ik moest de url kopiëren en die plakken in mijn Quicktime player, toen deed het filmpje het overigens wel. Misschien een oplossing voor mensen die al wel Quicktime hebben, maar nog geen VLC player.

Daarom is het dus zo zonde dat de prijs fors is, je weet dat je een geweldig iets neer kan zetten, maar het gaat je echt een smak geld kosten.

Wel geweldig om het zo te zien hoor!

:bye:

Ik vind 40 euro juist helemaal niet duur. De oude sky screamers kostte je 65 euro. Jet Stream heeft minder schoten maar het blijft een 500 grammer.

Edit: Sterker nog ik vind hem nog beter dan de Sky Screamers nu ik het echte filmpje heb gezien. De fluit ligt wat octaafjes lager. Wat een geweld zeg bij 6.20 minuut. 1 woord: Geweldig !!!!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan