Jeroen`s oud en nieuw 2011/2012

Heey medefreak

Allemaal een gelukkig nieuw jaar en ik hoop dat jullie net zoveel van de jaarwisseling genoten hebben als dat ik gedaan heb.

Ik heb vandaag even een trailer in elkaar geflanst, binnenkort zal ik een complete film gaan maken. Deze zal dan niet net als voorgaande jaren als dvd te koop zijn, maar deze kun je dan gratis downloaden en natuurlijk meteen bekijken.

Maar voordat dat zover is moet ik nog erg veel werk verrichten daarvoor en daarom alvast dit filmpje!

Veel kijkplezier!!

Tip: speel het filmpje af op 1080P

http://www.youtube.com/watch?v=qanqp4sG09A&list=UUao43z4ds0VeNdjv171hvVw&index=12&feature=plcp

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier 3 gehele filmpjes, helaas nog onbewerkt.
De films mogen niet gebruikt worden zonder toestemming.

Babypijlenrek, 10.000 babypijlen
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

6x Messier doorgelont
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

10x Silver Salute
+ YouTube Video

1x legale 100K 1x illegale 100K 2x Chainthunder 500 om 2 uur
+ YouTube Video

Hier weer een update met een aantal films om te tijd te vullen tot de gehele film klaar is :$

Chainthunder 500
+ YouTube Video

Zink 901
+ YouTube Video

Coulor ring thunder
+ YouTube Video

Killing Arrow pijl
+ YouTube Video

Crackling Chrysanteum
+ YouTube Video

AK-47 900 shots
+ YouTube Video

Coulor full kings cracker
+ YouTube Video

Secret Salute
+ YouTube Video

The day after
+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd leuk die filmpjes om te zien.
Ging die 901 fout? dat tie bleef staan?
Verder leuk, ben benieuwd of er nog meer komt.
greetzz

Nee die ging niet fout, daarom dus ook het filmpje verwijderd...dit soort filmpjes willen we dus absoluut niet zien op dit forum. Gebruik voorwerk zoals het bedoeld is.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan