Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
om mijn goede voornemens een handje op weg te helpen, een prachtige, glanzende, blinkende, mooie, handige, gezonde, vierkante, zwarte frituurpan besteld.
Thanx!! ben er ook heel blij mee..
Mijn vorige franse bulldog (Bikkel)is afgelopen zomer op 13 jarige leeftijd overleden en wilde heel graag weer zo'n geweldig beestje..
Misschien dat ik m,n naam hier op het forum nu moet veranderen in Dexter
153 XRP, beter bekend als Ripple cryptomunten (Bitcoin maar dan anders). Als ie dezelfde groei aanhoudt als vorig jaar zou ik eind december bijna 1.5 ton rijker moeten zijn. Ik droom lekker even verder
Gisteren een nieuwe koptelefoon besteld! De Sennheiser HD 205. Vergeleken met enkele andere koptelefoons en deze vond ik beter geluid hebben dan sommige die 4-5 keer zo duur waren. Wordt hopelijk vandaag bezoegd
Leuk om te lezen hoeveel mensen er in de Crypto munten zitten waaronder ik. Daarom een nieuwe Dell desktop besteld, handelt net wat lekkerder dan met gebogen rug op een telefoon op de bank
Meest recente aankoop is eentje die ik óntzettend lang heb uitgesteld. Al meer dan een jaar, zoniet enkele, kijk ik naar een Logitech MX master, een uitstekende ergonomische muis die zéker bij productieve taken (Excel, foto-en video bewerking etc) zeer handig is dankzij het vrij vliegende scrollwiel (instelbaar) en een zijwaardse scrollwiel.
Nu is eindelijke de nieuwe versie uit, en voor mijn verjaardag wat CoolBlue cadeaubonnen gekregen. Toch eindelijk aangeschaft ondanks de hoge prijs. Plus mijn andere muis is na meer dan 8 jaar wellicht wel aan vervanging toe.
Ik kan jullie vertellen, nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop!
Een nieuwe bumper, knipperlicht en bussen met lak om de bumper over te lakken. Heb namelijk 2 dagen voor oud en nieuw een paaltje over het hoofd gezien.