Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet bekennen dat ik weinig op heb met wat ze produceren,al loop ik er met enige regelmaat wel langs omdat ik dan wat uit de stad nodig heb.Hahah ja trots uit Dordt. Jou wel bekend denk ikVorige week nog proeverij gedaan daar. Heerlijke Genevers
![]()
Heb er zojuist 3 besteld! Vind ze heel tof!Nu vuurpijlen verboden zijn heeft Fatboy besloten om hiervan tuin decoratie te maken![]()
Vette dingen hoor. Zo met drie stuks staat er ook echt wat in de tuin. Denk dat je er ook wel minimaal drie moet hebben wil het leuk staan.
Ben ik met je eens. Tenzij je een kleine tuin hebt, dan is 2 ook mogelijk.Vette dingen hoor. Zo met drie stuks staat er ook echt wat in de tuin. Denk dat je er ook wel minimaal drie moet hebben wil het leuk staan.
waar heb je ze gehaald? ik wil ze ookBen ik met je eens. Tenzij je een kleine tuin hebt, dan is 2 ook mogelijk.
Ze geven overigens meer licht dan dit.. hier sprongen ze net aan.
Fatboy! Iets omhoog scrolle, daar heb ik ze ook van.waar heb je ze gehaald? ik wil ze ook
Dat snap ik.. deze lampjes zijn ook van de gezamenlijke rekening afgehaald en zeker niet van mijn budget!Voor 99 euro de 3 zonder verzendkosten,koop ik wel een extra compound![]()