Je meest recente aankoop

product.php

product.php

Ik heb afgelopen zaterdag een Wahoo ELEMNT ROAM gekocht. Een fietscomputer/fietsnavigatie op GPS. Geen gedonder meer met sensoren in je wiel.

Ideaal. GPX bestandje downloaden en via de ELEMNT app op je telefoon doorsturen naar je Wahoo apparaatje en gaan.

product.php

product.php

Ik heb afgelopen zaterdag een Wahoo ELEMNT ROAM gekocht. Een fietscomputer/fietsnavigatie op GPS. Geen gedonder meer met sensoren in je wiel.

Ideaal. GPX bestandje downloaden en via de ELEMNT app op je telefoon doorsturen naar je Wahoo apparaatje en gaan.
Synchroniseert deze ook met Strava?

Ik heb zelf een Garmin Edge 530 voor op de mountainbike, waar ik heel tevreden over ben. Ook geen gedoe met sensoren als je dat niet wil, kan wel btw.
Aangezien de mijne wel wat verouderd is, ben ik wat aan het rondkijken voor iets nieuws, vandaar de vraag...

Ja. Je kan hem ook aan Strava koppelen. Voordeel van deze is dat hij Bluetooth heeft en ANT+. Je bedient de Wahoo voor het grootste deel met je telefoon. Eenmaal de route ingeladen, kan je de bluetooth of je internet weer uitschakelen op je telefoon. :)

Er zit geen touchscreen op. En bij de Wahoo kan je wel een snelheidssensor binnen in je wiel monteren. Snelheidssensor in je wiel zal iets nauwkeuriger zijn als GPS is mij vertelt in de winkel.

Een cadansmeter en/of hartslagmeter is ook geen probleem.

Ik vind het wel fijn van de Wahoo dat het scherm in de volle zon ook best goed af te lezen is.

Goh, wat een handig ding zeg. Als ik zelf ga fietsen gebruik ik de routeknooppunten. Jullie wellicht ook niet onbekend. Ik doe het (helaas) niet vaak maar anders zou ik zo'n apparaatje als dit ook wel aanschaffen.

ontopic: Dammers Houtskool en BBQ saus + rub.

image (2).jpg
image.jpg
image (1).jpg

Beetje verdwaald op internet kwam ik dit tegen. Natuurlijk meteen 2 keer besteld. Eentje om te drinken en de ander voor de collectie.

NIT-DEL-FOC.jpg

Mocht iemand de rosé versie weten te vinden in Nederland. Dan ontvang ik graag een linkje :D

AP schroefset
Spacers + langere bouten
Nieuwe zwarte nieren ( grill )
Nieuwe zijknipperlichten ( wit )
7 liter olie
Ruitenwissers
Interieur filter
Olie filter

Back
Bovenaan