Je mag maar 5 producten bestellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Stel, je mag maar 5 producten kopen. Welke zullen dit zijn en waarom zou je juist voor die artikelen kiezen?

Dit moet een mooie mix zijn tussen kwantiteit en kwaliteit.

In ieder geval de 400 shots display box en een goed buurstassortiment. De overige drie kom ik op terug zodra er meer beeldmateriaal is van de nieuwe producten.

Evolution Skyline on Fire
Volt! 1.2" Spinnerz 2 Colorz
Vuurwerkexpert 1.2" Total Event Box
Funke Fireball
Funke Scala 100A

Wat is het moeilijk om andere toppers zoals de Wolff Something Different, Magnum Cairo Crackling, Rubro Transbomber, Magnum Kingstown Hangover en Evolution Kingsmen niet op het lijstje te zetten.

Inmiddels heb ik er iets langer over nagedacht.

1: 400 shots display box
2: Karton Caïro Crackling
3: Coconut Bounty
4: Event Royal Tears in Heaven
5: Whistling Rainbow

1: Funke Fireball
2: 400 shots display Box
3: Karton Caïro Crakling
4: Karton return of the phoenix
5: Event Royal Tears in Heaven

Op basis van wat ik ik het vaakst heb gehad zou ik zeggen:

1: Event immortal gold
2: Transbomber
3: ROTP
4: Cairo crackling
5: Crosette switch

Toch mooi wat verschillende producten die hier genoemd worden. Het is toch wel een heel informatief topic om een lijstje te maken.

Erg knap dat er ook echt lijstjes gemaakt worden.
Er is zoveel keuze dat ik echt niet zou weten waar te beginnen of wat weg te laten.

Zie dan wel de Caïro veel voorbij komen die zou mijn lijstje niet halen dat geknetter zit tegenwoordig al in bijna iedere compound dus los hoeft dat dan nie ook nog erbij.

Afgaand op afgelopen jaar

Branco - Evolution
Pyroshow 1500-A Malibu - Argento
Super Flowers - Mania/Geisha
Ocean Of Lights - Fireworks Specials
Transbomber - Rubro

Pyro & Papel (eerste versie)
Hardstyle box (eerste versie)
Transbomber
Karton Cairo
Fairytail assortiment Evo (eerste versie)

Da's altijd lastig om te bepalen, er is zoveel moois te verkrijgen tegenwoordig. Toch maar een poging wagen:

1. Caïro Crackling
2. Transbomber
3. Whistling Rainbow
4. Coconut Bounty
5. Immortal Gold

Erg knap dat er ook echt lijstjes gemaakt worden.
Er is zoveel keuze dat ik echt niet zou weten waar te beginnen of wat weg te laten.

Zie dan wel de Caïro veel voorbij komen die zou mijn lijstje niet halen dat geknetter zit tegenwoordig al in bijna iedere compound dus los hoeft dat dan nie ook nog erbij.
De Cairo is wel een klasse apart hoor. Qua effect niet bijzonder maar de kwaliteit is top en het is niet voor niets dat deze op zoveel lijstjes terecht komt. Het enige product dat kwalitatief net zo goed is dat is de Funke Snowblind 100S maar die is helaas niet verkrijgbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan