Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aanwezig, samen met deel vd groep die we in Valencia ontmoet hebben dit jaar
Met zn allen in hotels binnen paar 100m van elkaar, dus wordt vast een leuk avondje
Dit was echt een gaaf showtje.
Enkele korte pauzes en soms een druppeltje water hier en daar maar dat mag de pret niet drukken.
Dit was voor mij de eerste show in Duitsland en zeker niet de laatste.
Allereerst ben ik naar Vuurvent gereden en daar vandaan op naar Düsseldorf in die racebak van hem.
Bedankt voor het meerijden en de gezellige dag kerel.
Weer een aantal leuke mensen ontmoet en vind het echt gaaf om te zien hoe fanatiek iedereen is.
Ik was half 4 uur thuis en onder het genot van een rokertje, het filmpje nog even snel in de render gezet.
Geniet ervan...
Als het filmpje bevalt, sub me kanaal even. Kan wel wat abbo's gebruiken.
Mooi showtje gezien met een aantal bijzondere bommen zoals bv een triple ring en ook vond ik de double blue ringen echt super, de flinke bursts daarbij maakte het compleet. Klein puntje van kritiek vond ik de ietwat te lange pauzes af en toe.
Was weer een gezellige dag bij de oosterburen, helaas begon het net te druppelen voor de show.
Wel weer een leuke show gezien, erg mooie bommen zoals verwacht!