Jackhammer

Precies. En vorig jaar zat ik met de Transbomber wél goed, dus nu dit jaar hiermee maar 'ns de gok wagen voor het volgend jaar te laat is. Rib uit m'n lijf weer, maar eindejaarsuitkering ahoy dus de kruitkriebel maar krabben. Goeie finalebak voor de fluitknalsymphonie erna, toch nog wat Bach :D

Ik vind €92,- echt een super prijs als je beseft dat het ook nog eens compound is. Ik heb wel een gevoel dat dit een topbox wordt, maar ik heb ook in m'n achterhoofd dat de samples van Wolff blijkbaar ook tegen kunnen vallen. De Pandora's box was op het sample filmpje heel dik en in de praktijk een stuk magerder. Ik heb tot woensdag om nog te beslissen want dan stopt de freakactie bij Bredavuurwerk en als ik 'm niet neem dan bestel ik 'm maar gewoon in januari als ie goed blijkt te zijn. Of misschien als er een box niet geleverd kan worden dat ik deze dan als vervanger neem.

Ik heb deze bak op de demo van de Avri mogen aanschouwen. Wat een bakbeest zeg! Ongekende boekgrootte en burst / crackling. Hopen dat de productie net zo goed presteert.

Ik heb de gok net zoals vorig jaar met de transbomber toch maar gewaagd. Ik ben heel erg benieuwd of hij de verwachtingen waar gaat maken. Topper of teleurstelling van het jaar mogelijk.

Als je nu 4 of 5 van deze bakken koopt... en na de eerste blijkt ie echt tegen te vallen dan kan je de rest toch gewoon terugbrengen?!

Als je nu 4 of 5 van deze bakken koopt... en na de eerste blijkt ie echt tegen te vallen dan kan je de rest toch gewoon terugbrengen?!

Zou ik niet durven zeggen, maar waarom zou he 4 of 5 bakken halen als je twijfelt of hij wel goed is? Misschien eerst even wachten of er nog daadwerkelijke productie geschoten gaat worden?

Neen, dat lijkt me niet. Volgens mij is er alleen een regelgeving die zegt dat het product deugdelijk geleverd moet zijn. Dus als jij een bepaalde cake mist in een box, lont zit er niet aan, etc. Als je hem toch wat magertjes vind heb je gewoon dikke pech.

Dat staat soms in de verkoopvoorwaarden van je winkel. Als het er in staat en het wijkt echt zo verschrikkelijk af dat het product slecht te noemen is dan maak je een kansje. Maar als het iets minder is dan de sample maar nog steeds goed dan kan je fluiten naar die centen en heb je 4 bakken die een jaar kunnen drogen. :wink: Eigenlijk zijn die voorwaarden ook meer voor cakes die halverwege stoppen of ontploffen. Maar ik zou er geen 4 kopen. Gewoon voor het proberen 1 kopen en die op een rustig moment testen. Dan kan je volgend jaar beslissen of je er wel 5 van nodig hebt of niet!

Ik ga deze box dit jaar nog niet kopen, want hij is volgens mij op geen enkele demo volledig afgegaan. En die ene waar dat we gebeurde schoten ze per twee. Ik wil hem eerst zien per 1, en goed functionerend. Dan denk ik dat het wel een bak is die hoge ogen gooit!

Die omhoog komende crackling aan 1 stuk doorlopend was geweldig op de demo van Rowy. Blij dat hij in mijn collectie zit.

Back
Bovenaan