Koala
VWC lid
Ik heb deze net binnen, weet iemand het productie jaartal te vinden op de doos?
In omdoos/kooi? dan rechts bovenaan /24
Anders op het label, je zou ook op de labels van de cakes kunnen kijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze net binnen, weet iemand het productie jaartal te vinden op de doos?
2022 iddBekijk bijlage 1806507
Ik neem aan dat het dan die 2022 is die er staat?
Topp! Hoopte al op de goede batch zonder vertragingen2022 idd![]()
Ik had hetzelfde! Bij mij knalde er in de laatste cake een bombette in de tube. maar het was tijdens een show, met veel producten tegelijk. daardoor is het me toen niet opgevallen. Na de show stonden er her en der cakes en compounds in de hens, en er stonden producten tussen die niet afgegaan waren. De brandende compounds heb ik snel weggehaald, en de paar compounds die niet afgegaan waren alsnog met reserve lont ontstoken.Helaas niet optimaal van kunnen genieten. Na kwart explodeerde een gedeelte van de cake, en stopte hij halverwege de 2e cake. Gelukkig genoeg afstand. Zie foto. Je ziet ook dat de voorste rij een knik hebben, of dat de oorzaak of het gevolg van de plof? zou kunnen..
Op seconde 18 begint volgens mij de 2e cake, hier hoor je ook de klap van de plof.
Reserve lont na tijdje ontstoken, ik had nog het oude label dus waarschijnlijk een vroegere batch, volgens mij was dat eerder gebeurt kan ik me herinneren. Toch maar even contact opgenomen met de verkopende dealer om te vragen of er nog iets mee gedaan kan worden..
Shit zeg, welke batch had je? Ik weet niet meer welke batch ik had, maar volgens mij heb ik dit eerder gelezen op forum bij de allereerste batches.Ik had hetzelfde! Bij mij knalde er in de laatste cake een bombette in de tube. maar het was tijdens een show, met veel producten tegelijk. daardoor is het me toen niet opgevallen. Na de show stonden er her en der cakes en compounds in de hens, en er stonden producten tussen die niet afgegaan waren. De brandende compounds heb ik snel weggehaald, en de paar compounds die niet afgegaan waren alsnog met reserve lont ontstoken.
Achteraf stom, ik had niet gezien dat de jackhammer beschadigd was. de laatste rij schoot daardoor horizontaal over het veld, om tussen het publiek te knallen. was een flinke domper op de avond :(
Helaas, geen idee welke batch het was. Het enige bewijs dat ik heb is dat je op 1 van de filmpjes, (er hebben 3 man de show gefilmd) iets op de grond ziet ploffen.Shit zeg, welke batch had je? Ik weet niet meer welke batch ik had, maar volgens mij heb ik dit eerder gelezen op forum bij de allereerste batches.
Voor de mensen die dit ook meemaken, en je hebt bewijs zoals ik kon aantonen met de foto, neem contact op met de importeur, wolff heeft het voor mij netjes opgelost.
Maar heren heeft iemand nog batch 24 geschoten?
Dankje!Zie post #123 van de Donadoni freakactie 2025 topic. Granddessert heeft zelf een recente batch geschoten.