Jaarwisseling Geldermalsen duurder.

the cigarman

VWC lid
GELDERMALSEN - De relatief rustige jaarwisseling in de gemeente Geldermalsen is toch weer in de papieren gelopen. Nu de balans van alle vandalisme en vernielingen is opgemaakt komt de gemeente op een schadebedrag van zo'n 32.000 euro.

De jaarwisseling daarvoor eindigde met een schadepost van 21.000 euro.

Volgens de gemeente hebben preventieve maatregelen niet kunnen voorkomen dat er veel vernielingen zijn aangericht aan parkeermeters, lantaarns en afvalbakken. Geldermalsen was aan preventieve maatregelen zo'n 16.000 euro kwijt.

4a508ea2-8f78-4b01-aeb3-7b5672bf6a22_06-01-12_Geldermalsen%20schade.JPG

De kosten van de vernielingen in beeld. Uitschieter was de jaarwisseling van 2007/2008 met een totale schade van 60.000 euro.

Bron± omroep Gelderland.

Ik woon in geldermalsen zelf bij de lange akker. En vraagt mij af hoe hard die kerkelijke gemeente zooi hier leugens loopt rond te verspreiden want alle parkeer meters waren de 30ste en 2de heel en 31ste ook. Verder heb ik ook niet een kapote prullenbak gezien alleen maar 1 poging tot vernieling. Al denk ik dat ze o.a Meteren en andere dorpen mee tellen.

het gaat niet alleen om geldermalsen, maar ook om de 11 dorpen eromheen, zoals deil beesd meteren etc, en in die dorpen gaat er nog wel eens iets kapot

het is ook steek gewijs in verschillende buurten, misschien dat er daar wel veel schaden is aangericht.

Ga als het om alle kleine dorpen gaat. Dan valt het nog wel mee al is elke euro te veel maar gezien aantal inwoners valt het per inwoner nog wel te doen lijkt mij zo.

Dat bedoel ik. En die schaden halen ze maar terug op de jongens zelf. Onder de 18 gewoon de hele kinderbijslag innemen. Dan leren de ouders hun kids ook wel is opvoeden.

Back
Bovenaan