Ja hoor hij is er weer

is vorig jaar ook al een aantal keer gebeurt!
hopelijk dit jaar weer, hehe:devil:

Hij zou hem ook zo maar zelf uit de lucht kunnen hebben gehaald om er vervolgens bij de media mee op de proppen te komen. Vorige keer dat de site was 'geDDOS'ed' was alleen de voorpagina niet bereikbaar maar andere adressen op hetzelfde vuurwerkoverlast.nl wel....

Wat voor een overlast betreft het?
Harde knallen
Opmerking
Elke keer als ik jullie idealen voorgeschoteld krijg, krijg ik een verschrikkelijke klap te verduren.

Zo, die gaan we tot oud en nieuw maar versturen :D

Wat wel raar is, waarom staat de site nu al online.... Er zijn op dit moment 440 meldingen! Dit kan geen NL vuurwerk zijn want dat is nog niet in de verkoop, en Illegaal vuurwerk is illegaal en is al verboden..... Dus eigenlijk tellen die stemmen tot 29 december niet!

Ach ach hij leert t ook nooit die arme sneue sukkel van Groen Links afschieten naar de maan met zo n gigantische klap dat we nooit meer OVERLAST van hem hebben.... Zielig figuur:frusty::angry:

gewoon een script dat per minuut 100 meldingen maakt met een random reactie. Zal mij tenminste niet verbazen als ze dit doen.

Zelden zo'n lachwekkende site gezien! Ik zie dat er ook overlast is op de pier van IJmuiden en in de haven va de Maasvlakte, haha!

Zozo zoetermeer nog maar 0. Vorig jaar was dat de ergste gemeente volgens meneer bonte. En het is nu gewoon net zo rustig als vorig jaar..

Edit: verder inzoomen en je ziet er 9 in oosterheem. Allemaal op dezelfde plek, 1 persoon met 9 meldingen waarschijnlijk

Wel mooi dat je kan zien waar de meldingen vandaan komen. Flink stoken voor die mensen d'r huis.
De meldingen gaan wel heel erg snel... staat nu op 2800+, geloof er werkelijk niets van.

Zijn natuurlijk geen unieke meldingen en sommige mensen doen wel meerdere keren melding van verschillende knallen, kortom weinig waarde aan hechten. Het geeft ook aan hoeveel meldingen er niet zijn.

Dus als ik vw haat kan ik gewoon allemaal meldingen doen welke niet gestaafd worden en voor waar aangenomen worden?

Back
Bovenaan