Italiaanse Vuurwerkshows Video's Topic

Xcess

VWC lid
Goedemorgen allemaal,
Ik zit eigenlijk 365 dagen per jaar te zoeken naar nieuwe video's van mooie vuurwerkshows (of gerelateerde zaken) met name uit Italië met extra focus op Sicilië.

Daarom heb ik dit topic geopend en zal deze video's hier delen zodat jullie er ook van mee kunnen genieten! Mooiste zijn uiteraard de stabiele beelden in 4K beeldkwaliteit.

Zie je wat moois voorbij komen dat nog niet is gedeeld? Gooi m gerust even erin! Veel kijkplezier gewenst :)

Laatst bewerkt:
Zal m even aftrappen met een mooi Filmpje incl. stukkie opbouw van de show van Foti Fireworks tijdens Festa di Pasqua in Burgio:

Ben normaal geen fan van muziek bij vuurwerk maar deze is echt ontzettend goed getimed!

Santa Maria Del Campo - Pyromusical Foti Fireworks:

Ben normaal geen fan van muziek bij vuurwerk maar deze is echt ontzettend goed getimed!

Santa Maria Del Campo - Pyromusical Foti Fireworks:

Ikzelf ben ook niet gauw gecharmeerd van muziek bij de shows! Maar deze lijkt in ieder geval tot de 7e minuut aardig goed gelukt. Daarna kreeg ik flashbacks naar onze jaarwisseling 2007/2008!!

Laatst bewerkt:
Even in afwachting van de grote La Rosa Show in Calamonaci..
Hierbij een kort maar krachtige en kleurrijke Diurno van FA.SI.MA in Millitello:

En daar is ie dan!!!!!!
Calamonaci La Rosa Fireworks

Het is echt een rammer van een show, veel grote kalibers en tiros!
Had deze graag live willen aanschouwen, maar goed theres allways next year ;)

Ze zetten in Calamonaci nu toch al paar jaar echt een dikke eindshow weg en ook de andere shows lijken groter te worden dus dat is een mooi gegeven.

Geloof gerust dat ze de grote ballen en tiros van villafranca hebben overgenomen, echter imo zeker niet de gehele show.

Om even realistisch te zijn: het budget van ongeveer 50K is daarmee misschien opgerekt naar 55-max 60K.
(Om op 90K uit te komen hadden ze in de apertura een paar duizend single shots weg moeten zetten en tijdens of als afsluiting de thema's nog massaler grote kalibers weg moeten pompen)

@Airforce Al met al een retedikke show hoop dat je er ultiem van hebt genoten!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan