Isandra vuurwerk

Omdat wij ook dit jaar de gratis aanbiedingen bij voorbestellingen anders gaan doen wordt dit als volgt.

Gratis artikelen:

Tussen de € 35,00 - € 69,99 - Amazing Dream (art. RFC 1438 Royal fireworks)
Tussen de € 70,00 - € 114,99 - Afterglow (art. 1209 / HOL022 Zena / Herlat)
Tussen de € 115,00 - € 174,99 - Inner Laugh (art.1509 / HOL06 Zena / Original)
Tussen de € 175,00 - € 250,00 - Bird of Prey (art. 1221 / HOL016 Zena / Herlat)

Deze artikelen zijn ook gewoon te bestellen en tijdens de losse verkoop te koop.

Omdat wij ook dit jaar de gratis aanbiedingen bij voorbestellingen anders gaan doen wordt dit als volgt.

Gratis artikelen:

Tussen de € 35,00 - € 69,99 - Amazing Dream (art. RFC 1438 Royal fireworks)
Tussen de € 70,00 - € 114,99 - Afterglow (art. 1209 / HOL022 Zena / Herlat)
Tussen de € 115,00 - € 174,99 - Inner Laugh (art.1509 / HOL06 Zena / Original)
Tussen de € 175,00 - € 250,00 - Bird of Prey (art. 1221 / HOL016 Zena / Herlat)

Deze artikelen zijn ook gewoon te bestellen en tijdens de losse verkoop te koop.

Leuke actie,

Dat zijn dacht ik leuke potten, vooral als ze gratis zijn:D

Beste vuurwerkers,

Zojuist krijg ik per post het volgende bericht van Bonfireworks binnen:

In tegenstelling tot eerdere berichten betreffende het nieuwe artikel W026 / Dragon Thunder moeten wij u meedelen dat dit artikel niet geleverd zal worden voor het komende vuurwerkseizoen 2010.

In China hebben wij zeer recentelijk na uitgebreide tests van dit nieuwe CE-artikel helaas moeten vaststellen dat er tijdens de massafabricage een productiefout is opgetreden. Bij het afvullen van de “breeklading” is abusievelijk te weinig flashpoeder gebruikt. Hierdoor kunnen voor dit artikel de reeds bekende kwaliteit van Bonfireworks niet garanderen en is de productie om die reden per direct gestaakt en zullen de reeds geproduceerde aantal niet naar Nederland komen.

Het artikel zal dus verdwijnen uit ons assortiment.

Knallende groet,

www.isandra.nl
Cees

Nog even en dan is de site online met alle aanbiedingen!

Hier nog een intro filmpje dat ik heb gemaakt van Isandra.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Beste vuurwerkers,

Ik heb vorige week per ongeluk alle filmpjes van Youtube verwijdert, ik weet het is ...
Inmiddels staan de belangrijkste er weer op.

Hierbij de aanbieding tijdens de losse verkoop.

00000003.jpg

Knallende groet,

www.isandra.nl
Cees

Beste Isandra,

Het was weer super kwaliteit vuurwerk! Bedankt voor de goeie service en tot volgend jaar! En laten we die bonfireworks collectie dit jaar maar uitbreiden wand wat een top producten zeg!

Groete Knallerrr

Wat denk je zelf? Ik denk het niet.:D Kan het mis hebben maar die kans is klein. Hoop stiekem toch anders maar ehhhh.:sad:

Back
Bovenaan