Is vuurwerk nog steeds een leuke traditie of wordt het tijd voor een verbod?

Ik ging de extacy of gold afsteken voor mijn neefjes rond een uurtje of 21.00 uur. Precies toen ik deze wou aansteken, kwam er een man met een hond langs. We hebben netjes gewacht tot meneer de bocht om was en elkaar een goedenavond gewenst. Overal om ons heen ging vuurwerk de lucht in, die hond gaf geen kick.

Kijk zo kan het ook! Respect voor elkaar en je hond niet gek laten maken door wat vuurwerk.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2988474/zo-slecht-is-jouw-huisdier-voor-het-milieu
Misschien helpt dit dan nog eens in de gesprekken die je zo nu en dan voert met dierenbezitters ;) denk als je die uitstoot er jaar tegen vuurwerk wegzet dat wij er nog wel eens goed vanaf kunnen komen ;)
Het is miss niet veel, maar wellicht helpt het toch iets :)

Haha leuke link, maar ik voor hier geen gesprekken over hoor met dierenbezitters :) Zonde van mijn energie. Algemene trend is gewoon dat het vooral 'dierenliefhebbers' zijn die overal klagen en alles moet wijken voor hun diertje.

Ik klikte net even op de link, staat er nu bij: 'We hebben helaas de poll moeten sluiten omdat de link op een aantal forums is gedeeld en er dus oneerlijk is gestemd. Sorry voor de mensen die wel eerlijk hebben gestemd.' Dus wij als burger hebben geen stemrecht omdat wij voor zijn? Democratie toch..? :rolleyes:

Back
Bovenaan