CoconutBounty
VWC lid
Heb besteld maar weet nu niet zeker of ik het voor de 31ste kan ophalen, is het nog slim om het de 31ste op te halen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou zelf eerder aanraden om de 28e af te halen of eventueel de 30e gezien veel de 29e extra zullen herbevoorraden. Over het algemeen komt het amper (bij mij) voor dat er iets echt niet is tenzij deze algeheel niet leverbaar is vanuit de leverancier.Heb besteld maar weet nu niet zeker of ik het voor de 31ste kan ophalen, is het nog slim om het de 31ste op te halen?
Good to know! Helaas zelf alles ingepland op de 28ste, zullen het zien en neem ik zeker mee naar het volgende seizoen! Dank.Normaal gesproken, als de dealer z’n logistiek op orde heeft, is jouw order op voorraad op het moment dat je afhaalt, of dit nu 28 of 31 is.
Factor is wel dat er items zijn die rond de kerst binnenkomen. Het kan dan zijn dat de dealer deze pas de 29e of 30e geleverd krijgt. In dat geval maak je 30 of 31 december iets meer kans.
Dan heeft hij z'n leveringen zo ingepland dat artikelen uit jouw winkelwagen pas weer vanaf de 30e beschikbaar zijn inderdaad...Vandaar waarschijnlijk dus dat ik bij een zaak alleen vanaf de 30ste ophalen kon kiezen, ipv de 28ste.