iPad probleem

Dit forum werkt niet lekker op de iPad. Alle foto's wel maar wanneer er een YouTube filmpje is zie ik alleen een leeg vak. Hoe kan ik toch de video's bekijken op de iPad?

Op het fok forum zie k wel alle YouTube video's

Op m'n iPad (2) heb ik ook hetzelfde probleem. Zou mooi zijn als het opgelost zou kunnen worden. Heb overigens af en toe wel gewoon filmpjes staan, zou niet weten waar het aan ligt....

Op mijn tablet (was geen iPad maar een xiron) kon ik gewoon instellen of ik het als iPhone, Desktop, Android of iPad functie wou hebben (beetje vaag uitgelegd ik weet het.)
En dan werkten de filmpjes het beste via Desktop

Bij mij werkt het op iphone en op ipad allebij gewoon goed,
Appart dat het dan bij sommige niet werkt, zou het niet aan de software versie kunnen liggen?
Gr

Dit probleem heb ik al heel lang zowel op mn iphone 4 als 4s heb het ook al gemeld want volgens mij ligt het aan de forum software. FPM zie ik wel alle filmpjes en op andere fora ook geen probleem.

Laatste tijd heb ik wel een paar aftel filmpjes kunnen kijken, heel raar de ene wel de andere niet. Lijkt wel op bekijken op mobiel niet aanstaat ofzo.

Ipad speelt geen Flash af. Dat is geboycot door Apple omdat het teveel batterij vreet. Als er filmpjes staan in het forum die je WEL af kan spelen is dat omdat die gedecodeerd zijn in html5.

*off topic modus aan:*
over een tijdje zijn er zoveel Apple gebruikers dat alles html5 wordt. WEG MET FLASH!
*off topic modus uit*

Back
Bovenaan