Invasion (pakket) [Uitloop]

hmmm ik weet niet wat ik er van vinden moet .
voor een pakket van 29,95 kun je amper een buil vallen

Laatst bewerkt:
ben deze van plan om voor de voor avond te kopen, is dit een leuk paketje daarvoor? neem aan dat ik van de pijltjes niet al te veel moet verwachten?

Nou ik heb het pakketje in real life gezien, maar die pijltjes zijn zoo klein. Als je die foto van het pakket bekijkt denk je van, nou de pijltjes zijn best groot. Maar het tegendeel is helaas waar... Verder zijn de uitwerkingen in vergelijking met de prijs redelijk. Maar als ik jou was zou ik voor crown lunar, orbital of titan gaan.

Nou ik heb het pakketje in real life gezien, maar die pijltjes zijn zoo klein. Als je die foto van het pakket bekijkt denk je van, nou de pijltjes zijn best groot. Maar het tegendeel is helaas waar... Verder zijn de uitwerkingen in vergelijking met de prijs redelijk. Maar als ik jou was zou ik voor crown lunar, orbital of titan gaan.

helaas verkoopt mijn dealer die niet meer, maar zijn het een paar balletjes die er uit komen of kom er nog iest uit wat aan een boeket doet denken?

Laatst bewerkt door een moderator:
In de Green Box van Wolf die 5 euro goedkoper is zit zelfs nog meer boeiends in! Erg teleurstellend pakketje als ik dat filmpje moet geloven...

Ik denk ook niet dat je moet verwachten dat dit een pakket is voor de echte vuurwerk freaks zoals ons.
Dit is dan ook een familie pakket. Leuk voor mij om samen met mijn kinderen af te steken op de vroege avond.

heb hem besteld voor rond een uurtje of 10. gewoon om een beetje te ***ten, met wat ander sierspul. ben wel benieuwd of iemand weet wat er uit die pijltjes komt(setten08?)

Nou ik heb echt geen flauw idee;) Maar ik denk wat Nalek al zegt dat het een paar licht kogeltjes zullen zijn, net zoals de pijlen van ''the pack'' van 6,95...

Ik had deze vorig jaar. Ik vond hem niet echt slecht, alleen de pijlen; die waren om weg te gooien.
Die fontijn vond ik wel mooi, en die potten waren ook niet verkeed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een waarschuwing over dit pakketje:

De kwaliteit/samenstelling van de 2013 productie van de Invasion is drastisch achteruit gegaan!

Het aantal potjes is gelijk gebleven, maar de inhoud daarvan is absoluut niet meer de adviesprijs waard! Zo zijn alle boeketblokjes namelijk uit dit pakket verdwenen. Zit zelfs een potje minder in nu! Adviesprijs is overigens € 34,95, adviesprijs in startpost is oude prijs.

De 2013 versie bevat nu nog:
-Silvery (fontein)
-Renegade (fontein)
-Iets van crackling tail blokje (erg klein/beperkt)
-49 missile battery (goedkoop/standaard dingetje)
-15 grams single shot.
-12 (8 grams) vuurpijltjes

Let op, betreft hier dus wel de NIEUWE 2013 productie. Kan nog altijd zijn dat je een ouder productiejaar geleverd krijgt, waarbij de kwaliteit/samenstelling wel nog goed is!

Bij het zorion pakket is dit hetzelfde verhaal. Hoe de andere 2013 productie pakketten van Crown er aan toe zijn, durf ik niet te zeggen, aangezien wij van de andere pakketten nog oude productie hebben gekregen.

Back
Bovenaan