intro filmpjes

Ik vind hem wel gaaf en zeker dat de muziek synchroon loopt met die china red knal vind ik super gaaf gedaan, dus ik zeg gewoon houden deze intro. Wel zit ik me kapot te peinzen van welke band die muziek nu is, het kan Death zijn maar ook weer Possessed... het is in ieder geval black metal hahaha

Torrr zei:
Ik vind hem wel gaaf en zeker dat de muziek synchroon loopt met die china red knal vind ik super gaaf gedaan, dus ik zeg gewoon houden deze intro. Wel zit ik me kapot te peinzen van welke band die muziek nu is, het kan Death zijn maar ook weer Possessed... het is in ieder geval black metal hahaha

Niet dat ik zo snel herken welke band het is, maar Death en Possessed zijn allebei geen black metal :p.

Mooi introotje hoor, aasamember! Vind trouwens dat er best veel leden op het forum zijn die erg gelikte intro's hebben gemaakt. Ziet er heel strak uit. Knap gedaan :).

Een mooie intro is inderdaad goed. Maar de tijd is hierin je dooddoener. Lekker kort houden dus. De bezoeker wil eerst kort een bevestiging van de juiste cake middels de afbeelding/naam om vervolgens direct en snel het product te kunnen bekijken.

Lol ok een goede voor volgend jaar wil ook andere intro vind die ik nu heb niet zo heel fantastisch

Back
Bovenaan