Intratuin vuurwerk

Ik heb dit jaar 10 pakken grondbloemen gekocht (200 stuks) bij intratuin voor 3,50 euro , weet iemand waarom het zo goedkoop is, bij de meeste andere winkels is het ong 1,50 voor 20 stuks.., of is het gewoon troep wat ik heb gekocht?

Je kan ook vaak vinden van 0,75 voor 20 stuks. Maar ik heb ook 9 pakjes gehaald bij Intratuin. Ben benieuwd of het wat mee valt!

Ik heb dit jaar 10 pakken grondbloemen gekocht (200 stuks) bij intratuin voor 3,50 euro , weet iemand waarom het zo goedkoop is, bij de meeste andere winkels is het ong 1,50 voor 20 stuks.., of is het gewoon troep wat ik heb gekocht?

ik vermoed dat het spulletjes zonder CE zijn , die moeten er uut !

op de site staat ook de 75,000 klapper voor 30euro, betreft dit de normale 100k die altijd +- 10 meter is of gaat het om een kleinere versie? aangezien andere winkels een 100k aanbieden voor rond de 40euro.

En weet toevallig iemand ook van welke importeur die is?
Is wel een mooi prijsje voor zo'n rol lijkt me.

Edit: Ik dacht eerst vanwege het label dat hij hoorde bij de black dragon fireworks van broekhoff hoorde. Alleen daar stond niks. Toen bij het filmpje gekeken en daar stond bij de mega klapper van broekhoff.

en tadaaa: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?13576-Broekhoff-100-000-klapper

dus waarschijnlijk een omlabeling van die.

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee waar de atro magic wip is gebleven (knetterlint)
Zoetermeer en pijnacker gemailt maar nog geen reactie.

De Intratuin webshops zijn ook deels online, maar nu zie ik dat mijn schuurmans/China red dealer een Lesli dealer is geworden. Nee bedankt :shocked:

Dit was vorig jaar ook zo. Ik baalde alle china red weg maar dit veranderde toen wel weer. de site is online maar het assortiment klopt nog niet per plaats.

De Soviet Shooter line heet nu Star Shooters zo te zien. De Koersk display box heeft ook een andere naam nu, namelijk: STARSHOOTERS MAMMOTH PROFIBOX. Zullen ongetwijfeld nog meer producten zijn met een andere naam.

Back
Bovenaan