Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen 10-08-2012

Ik heb een hoop zitten zeuren op het festival, maar heb nu toch echt genoten hoor nu was het echt top, mooie effecten, lekkere salutes heerlijk.

Ik heb een hoop zitten zeuren op het festival, maar heb nu toch echt genoten hoor nu was het echt top, mooie effecten, lekkere salutes heerlijk.

Precies je haalt me de woorden uit de mond! ik was zelf om 1 uur thuis, wat een drukte, niet normaal! Mijn anti-vuurwerk-pa is best goed voor me maar of dit nog eens zal gebeuren? :sad:

Zo de 2e show van gisteravond (China) was toch wel de beste tot nu toe naar mijn mening! Het leek wel of de salutes die o.a. vanaf 3:50 (zie bovenstaand filmpje van China) geschoten werden flink harder waren... Of ben ik de enige die dat denkt? Misschien 3" Cilinders?

Ja die waren inderdaad vele malen harder in vergelijking met de salutes die eerder op de avond de lucht in zijn gegaan.

China is tot nu toe zeker mijn favoriet, maar wellicht dat Nederland en/of Engeland vanavond mijn gedachte kunnen veranderen ;)

Oeps, mijn fout
Was er even niet bij met m'n hoofd :) Het is inderdaad Spanje.
Ben benieuwd wat ze gaan brengen vanavond.

dit is een kleine selectie van mijn fotos. Wat mij betreft is china nmmr 1 zuid-korea nmmr 2 duitsland nmmr 3 en belgie nmmr 4. Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn!!!

Hierbij mijn bijdrage (http://www.112goverwelle.nl/?p=5155

Ik heb foto's gemaakt van Duitsland, Zuid Korea en China. Ook filmpjes gemaakt.

Foto's:
12-08-1033eInternationaleVuurwerkFestivalScheveningen2012ZuidKorea165.jpg
12-08-1033eInternationaleVuurwerkFestivalScheveningen2012Duitsland5.jpg
12-08-1033eInternationaleVuurwerkFestivalScheveningen2012ZuidKorea45.jpg
12-08-1033eInternationaleVuurwerkFestivalScheveningen2012ZuidKorea107.jpg
12-08-1033eInternationaleVuurwerkFestivalScheveningen2012China49.jpg

Video's: (Volgt nog 1)

http://www.youtube.com/watch?v=eDCv9b_HH9s
http://www.youtube.com/watch?v=QwQy9TweKz8

Elburgersc,

Mooie filmpjes en vanavond de beurt aan Nederland ben benieuwd wat dat word was 2 avonden geweest en vanavond moet ik verstek laten gaan helaas. Hoop dat ik hier op het forum nog wat moois te zien krijg.

Vandaag was de laatste dag van het vuurwerk festival en dit werd goed afgesloten :)
2 mooie shows gezien vannavond. Helaas blijf ik vinden dat de eerste show te vroeg word geschoten deze zou pas rond 22:00-22:15 moeten beginnen dus pas wanneer het echt donker is want nu gingen er helaas weer een paar bommen verloren in het niets.
De 2e show was naar mijn mening de beste van vanavond en afgelopen dagen.
Helaas was ik wel vergeten mijn microfoon aan te zetten bij de 2e show :angry:

Maar wat een verkeers drama in Scheveningen zeg! 1 uur en 15 minuten om weg te komen omdat alles vast stond... volgens mij kwam dit mede door een weg afsluiting van Rijkswaterstaat :mad:

Ja het verkeer was niet normaal... kwam vanaf Amsterdam, ben toch wel aantal uur onderweg geweest.

Wel genoten, ik kijk nu al uit naar volgend jaar ;)

Niet zeuren jullie!
Ik had me verheugd op een leuke dag met als afsluiting vuurwerk.

Mooie dag check, afsluiting helaas.
Er kwam geen extra trein wat van te voor wel op de site stond.
Dus we moesten om 22.23 in trein zitten. Mooi show begint om 21.45 :)

(21.45) Dames en heren daar komt het panton, over ong 20 minuutjes beginnen we!
Lekker dan. Fucking NS:angry:

Meevaller, ga nu wel misschien naar Knokke-Heist.

Maarja, vervoer was ook 3x niks, rot trammen mogen wel meer laten rijden.
Ik zag rijen voor tram van 50 meter ofzo.
En de auto's stonden in de file...

Volgend jaar weekend Scheveningen in hotel ofzo :p

Wat een schitterende show van Spanje gisteravond zeg!!

De uitslag naar mijn mening:

1. Spanje
2. China
3. Zuid-Korea
4. Nederland
5. Duitsland
6. België

Ik had van iemand gehoord dat China de uiteindelijke winnaar is geworden, klopt dit?

Ik zelf vond, al zag ik Spanje op een afstand, hun ook echt helemaal geweldig. Wat een vuurwerk was dat. Helaas kon ik het niet fotograferen omdat ik in de file stond. We gingen veel te laat weg vanuit huis.

Mijn favoriet was Zuid Korea, maar goed dat komt omdat daar me foto's wel zo zijn als ik ze wou hebben xD

Back
Bovenaan