Internationaal Vuurwerkfestival Knokke-Heist 2026

Edge

VWC lid
Land: België
Stad/dorp: Knokke-Heist
Datum: 21, 23, 25, 27 en 29 augustus 2026
Tijdstip: 22.00 uur
Schietbedrijf:
21 augustus 2026: (Finland)
23 augustus 2026: (Spanje)
25 augustus 2026: (Canada)
27 augustus 2026: (Duitsland)
29 augustus 2026: Prijsuitreiking en Eindshow door HC Pyrotechnics (België)

Max. kaliber: 6 Inch
Bijzonderheden: Het jaarlijkse Internationaal vuurwerkfestival van Knokke-Heist 2026.

Screenshot_20260726_173736_Facebook.jpg

Laatst bewerkt:
Elk jaar erg mooie shows! Probeer ook de 29e aanwezig te zijn. Is er nog steeds niet bekend welke landen derest schieten?

Ga dit jaar misschien voor het eerst een paar shows in Knokke meepakken! Hebben mensen hier ervaring met en/of tips voor parkeren? OV is geen optie voor mij en na een halfuur uitzoekwerk heb ik nog geen waterdicht plan om een plek te vinden haha. De meeste betaalde zones lijken enkel creditcards te accepteren die ik niet heb, de gratis parking dichtbij het strand zal al snel vol zitten, die Q-park bij het station zit al vol qua reserveringen, en ik heb geen idee hoe druk het in de wijken met groene zone is om daar eventueel met die 4411 app betaald te gaan staan...

Ik parkeer altijd graag in de wijk in Heist, vlakbij de delhaize daar. Gewoon betalen met pinpas mogelijk ook. Van daaruit in enkele minuten met de tram, of een half uurtje lopen langs het strand. Prima om de dukte te ontwijken.
Je kan best even doorbrengen in het stadje, dus eerder op de dag al aankomen is ook een tip. Zelf vorig jaar een paar nachten overnacht, ook goed bevallen.
Andere ervaringen heb ik niet, vermijd zelf op voorhand altijd al de drukkere parking's.

Irritant dat de schieters nog steeds niet officieel bekend zijn.

Ik ga altijd gewoon in de middag, ergens in de buurt parkeren is dan geen probleem. Lekker op het gemakje ergens wat eten en drinken en dan een lekker showtje kijken.

Back
Bovenaan