Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2011

Kan iemand me soms vertellen hoe het nummer noemt dat men steeds opnieuw afspeelt voor het land wordt voorgesteld ? Het begint een half uur voor de show start...

Kan iemand me soms vertellen hoe het nummer noemt dat men steeds opnieuw afspeelt voor het land wordt voorgesteld ? Het begint een half uur voor de show start...

1e nummer is Moments in love door Art Of Noise.
2e nummer is Private investigations door the Dire Straits.

1e nummer is Moments in love door Art Of Noise.
2e nummer is Private investigations door the Dire Straits.

Super bedankt voor de info !!!
Het is zo vervelend wanneer je in je hoofd zit met een liedje en dat via itunes wilt kopen ... en je dan de titel niet kent :D

toch maar ff polsen hier hoe een aantal van me vaste vw buddys er over denken om die kant op tegaan :-)

hoor erg goede verhalen over Vaccalluzo dus dat moet ik een keer gezien hebben

Gaat nog druk worden bij de grote V:) Word een flinke "meeting"!:) Ben blij dat ik nog mooi een stukje opbouw mee kan pakken, ben mooi de hele dag in knokke!:)

En natuurlijk zijn we er ook weer, zoals elk jaar...
met een linkje naar jullie site op mijn blog natuurlijk.
Want zulke site vind je bij ons nergens...

De vakantie zit er voor mij dan op, dus zal zeker enkele avonden aanwezig zijn.
Sowieso de 19e en waarschijnlijk de 21e, andere avonden nog even afwachten.

19e aanwezig, zondag laat ik maar lopen helaas,
heeft iemand nog de gouden parkeer tip? maw zo dichtbij mogelijk, wat t kost doet er even niet zoveel toe.

paar jaar terug was het drama, drama, drama,:angry:

rij direct uit mn werk die kan uit dus kan er rond half 9 zijn denk ik, moet wel vroeg genoeg zijn lijkt me. :D

Probeer dit jaar ook wel de 21ste aanwezig te zijn. Toch elk jaar wel één keer aanwezig.
Stukkie rijden, maar zo de moeite waard!

Back
Bovenaan