Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2009

De beloofde link werd intussen geplaatst op http://moerhofke.skynetblogs.be
Belofte maakt schuld en wie ze niet voltrekt die draagt binnen de kortste keren een grote burlt zegt het spreekwoord.

op de blog rechts net boven de shoutbox.

Laatst bewerkt:
Heb deze week ff met de mannen van H&F gesproken en die vertelden mij dat de show op de 17e een echte aanrader is. deze zal dit jaar dan ook de show worden die ik ga bezoeken.

Heb deze week ff met de mannen van H&F gesproken en die vertelden mij dat de show op de 17e een echte aanrader is. deze zal dit jaar dan ook de show worden die ik ga bezoeken.

Dat zeg ik ook altijd van me eigen shows:p:wink:

Anyways, wat ik begrepen heb zal het een uitgebreide versie worden van hun pyromusical die ze in Polen zouden schieten. Alleen die show ging niet door omdat het hele festival opgedoekt is. Verder begreep ik dat er aardig wat 250MM shells (+20) de lucht in gaan.

Dat het de moeite waard zal zijn dat zal het zeker zijn

Tja, 20 10" zie je niet elke dag in de buurt, maar wat me ook verheugde is dat dat idiote tentendorp er niet zal zijn dit jaar, want dat verpest toch veel van het zicht vind ik

Als je echt de betere shows zoekt Rick dan zou ik toch eerder de andere shows uitkiezen. Hendrickx kan wel goed performen.. maar een Gotenburg, Panzera enzo doen het toch wel even beter.

Eindelijk kan ik dan een keer Goteborg aan het werk zien:
25/08/2009 Zweden - Göteborgs Fyrverkerifabrik

Ik rij samen met kameradski Fred 810 en kameradski Hotspot

Eindelijk kan ik dan een keer Goteborg aan het werk zien:
25/08/2009 Zweden - Göteborgs Fyrverkerifabrik

Ik rij samen met kameradski Fred 810 en kameradski Hotspot

Fantastisch om te horen Fred!!!!! spreken we daar ter plekke nog even af? :) kunnen we misschien gaan eten bij een goed, en goedkoop restaurantje aan de boulevard! :D

Ik ben uiteraard ook aanwezig in Knokke. Zoals het er nou naar uit ziet zal ik alle shows bezoeken behalve die van Weco en voor Bugano moet ik nog iets regelen met mijn werk..

Maandag is de 1e show al!:D

Coca cola light vuurwerkfestival

Coca cola light vuurwerkfestival

blijkbaar is het festival in knokke van naam is veranderd,

vroeger was het de Ing trophy maar sinds dit jaar is het vuurwerkfestival omgedoopt tot Coca cola light vuurwerkfestival

zou me niets verbazen dat de verandering van sponser te maken heeft met de bankencrisis.

bron
http://www.dekust.org/dekust/algemeen.aspx?id=144588

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de budgetten. Eerst was dat ook bekend en het is wel zo fijn om te weten als het een stuk minder is geworden toch? Heeft toch een behoorlijke invloed op de shows!

Wel mooi

Topic gaat over naamsverandering en nu loopt iedereen te praten over budgetten.

Ho cares, ik ga naar het coca cola light festival ook al weet ik het budget niet

mvg

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de budgetten. Eerst was dat ook bekend en het is wel zo fijn om te weten als het een stuk minder is geworden toch? Heeft toch een behoorlijke invloed op de shows!

Dat was niet bekend en wat er bekend was (is ooit eens via een krant gegaan) dat was foutieve info.. in ieder geval.. dit festival bestaat al 40 jaar, waarvan de laatste 30 jaar op de huidige locatie. wat we dit jaar dan ook vieren met een Jubileum show.

Dus wat dat betreft zal het door dat het al 40 jaar bestaat zeker niet liggen aan een krap budget. Verder is de Coca Cola Company niet bepaald de eerste de beste sponsor. Wat zoveel wil zeggen dat een bedrijf er iets in wil zien wil het zijn naam ergens aan verbinden! In mijn ogen vind ik het een iets beter aansprekende sponsor.. dan een Verzekeraar.

Back
Bovenaan