Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2007

Ik ben me een beetje gaan interesseren in dit festival. Ik zou dan het liefst het hele festival meemaken.
Als het goed is heb ik die week nog net vakantie:angel:
Het idee was al gevallen om op een camping in de buurt te gaan staan. Dit lijkt me een goed en leuk plan. Jammer is dat de dagen van vuurwerken daar niet aan elkaar sluiten.

We kunnen de tijd van overnachting ook best aanpassen en een deel van het festival meepikken. Een camping is over het algemeen goedkoop en gezellig.
Zijn hier meer mensen die dit idee wel zien zitten?

Het is een perfect idee Guy. Ik heb inmiddels onderdak voor 2 shows.
Die van Caballer en Gotenborg.
Het is inderdaad jammer dat die shows niet op elkaar aansluiten.
We gaan elkaar zeker tegenkomen daar.
:bye:

pff bruut hoor heren wou dat ik er heen kon :( lijkt me echt stoerrrr maar Cabbaler is ook in Fallas he?

Mijn vakantie loopt van:

9 juli – 27 augustus

Dus kan het precies maar hoe gaan we er naartoe vliegtuig of wat?
Camping lijkt mij dan het handigst ook financieel gezien :rolleyes:

Vliegtuig xD
Kijk eens heel snel op routeplanner ofzo waar het ligt whahahaha :p
Campingje vind ik ook zeker een leuk idee en ik denk dat ik matthijs wel kan overhalen om mee te gaan en anders ben ik alleen present :D

Vliegtuig, dan ben je langer bezig met inchecken en alles erbij:p
Het ligt bij Brugge in België in de buurt. Uit het zuiden was het een kleine anderhalf uur rijden.

Ik heb enkele campings opgezocht en er zijn er best veel te vinden.

Eentje ligt in Knokke-Heist zelf

Camping Holiday
Natiënlaan 70-72,
8300 Knokke-Heist
Tel 0032-50-60.12.03
Fax 0032-50-61.32.80
Email : [email protected]
www.camping-holiday.be

Verder liggen er veel campings in de buurt en dan moet je denken aan 10/15km afstand tot Knokke-heist vaak ook nog net in Nederland.

Camping Meidoorn

Camping Wielewaal

Camping Molinshoeven

Camping De Wachtsluis

Dit zijn enkele campings die een optie bieden.

Okee haha nee dacht Zweden :rolleyes: maar het lijkt mij handig als we eerst gaan kijken hoeveel mensen er ongeveer mee willen en dan kunnen we de sleurhut kijken en camping enz

Wijziging Deelnemersveld KH-2007

Wijziging Deelnemersveld KH-2007

De Firma Pyroshow uit Oekraine heeft medegedeeld dat men afziet van deelname aan het festival van Knokke-heist 2007. De openstaande plaats van Pyroshow zal worden ingevult door een Portugeese firma. Voor Portugal zal dan schieten de firma Macedo.

Deze firma die laatst 2e werd in leipzich bij de World Pyroawards heeft echter vorigjaar een heus wereld recorde weggezet. Op het Eiland Maidera schoot men het allergrootste vuurwerk ter wereld weg voor het nieuwjaarsfeest 2006-2007.

Verder heeft men al 3 jaar op rij het internationaal vuurwerkfestival van Tjechie gewonnen, Ignis Brunensis. De firma sleept overigens als sinds 1959 diverse prijzen in de wacht. De firma bestaat al sinds 1934 Ik denk dat we hier een waardige, misschien wel betere vervanger hebben dan Pyroshow.

Zeker een goede vervanger Red Baron.
De kijker zal er niet om rouwen dat Oekraine niet mee doet.
De Portugezen hebben in Leipzig overigens een prachtige show neergezet.
Hopen dat ze dat in Knokke ook weer doen. Dan wordt het smullen geblazen.

Ik heb net ff de beelden terug gezien van de WPA, moet zeggen, mja die kunnen nog wel hoge ogen gooien

Zeker Red Baron, maar tjonge wat een deelnemersveld daar zeg.
Creme de la creme.
Alle deelnemers zijn kanshebber in Knokke, lijkt mij.

Zeker geen teleurstellende wijziging ben heel benieuwd wat ze er van gaan bakken want het is hun eerste keer knokke als ik me niet vergis hè...?
Hoop dat ik ook bij deze show aanwezig zal kunne zijn!

niet verkeerd deze wijziging.

Maar ik hoop dat de shows echt 100% door de deelnemer wordt geschoten. Dus echt puur producten uit eigen stal. En natuurlijk hun eigen schietcomputers. Ik ga voor de show van Göteburg Fyrverkerifabriken en hoop op een show waar ze laten zien hoe geweldig zij hun vuurwerk kunnen timen. De show van hun in 2005 hannover die ik op video heb gezien is gewoon UBER!

Inderdaad Tresher,helemaal mee eens. Ik moet eerlijk zeggen dat Zweden een beetje mijn favoriet is. Die show van hun uit 2005 is werkelijk magistraal.
Zweden is voor mij zo wie zo een reden om naar Knokke te gaan.

niet verkeerd deze wijziging.

Maar ik hoop dat de shows echt 100% door de deelnemer wordt geschoten. Dus echt puur producten uit eigen stal. En natuurlijk hun eigen schietcomputers. Ik ga voor de show van Göteburg Fyrverkerifabriken en hoop op een show waar ze laten zien hoe geweldig zij hun vuurwerk kunnen timen. De show van hun in 2005 hannover die ik op video heb gezien is gewoon UBER!

Het is geen Scheveningen, dit is een écht festival

Mja ik heb wel eens wat anders gehoord...

anyway ik vind de timing van de shows die ik heb gezien niet echt geweldig en het gebruik van blokken mogen ze van mij ook wel wat minderen.

maar verder hoor je mij niet hoor ik geniet er van en ben blij dat we zoiets redelijk dichtbij hebben, en vergelijken met schevingen zullen we maar niet doen he, respect voor dreamfireworks hoor maar hoe durven ze het een internationaal vuurwerkfestival te noemen. wat een troep daar zeg en je hebt ook nog eens een verrekijker nodig daar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan