Jupilerfreak
Banned
Ook maar eens overwegen om te gaan. Ligt eraan hoe mijn vakantie er uit gaat zien dit jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb voor de grap wel rondgekeken voor hotels, maar die zijn stervensduur daar in Knokke. Niet gek ook, Knokke-Heist is qua faciliteiten te vergelijken met een Scheveningen, Blackpool en andere toeristische badplaatsen.
Alleen vind ik het in scheveningen beter, en een beetje te veel kouwe kak daar in Knokke-Heist. Wel vette auto's die daar allemaal rondrijden/staan.
Kun je beter een camping pakken ergens in de buurt.
ik zal daar al zijn, Pyroworld is de officiele mediapartner van dit festival. Mensen die graag een babbeltje willen maken met me kunnen terecht boven aan de zeedijk waar een stellage staat waar we vandaan filmen. Je kan natuurlijk ook kijken of we nog op het strand zelf zijn natuurlijk overdag.
Moontan nodigt zichzelf uit hehehehe
Ik denk dat ik ook wel zoiezo 1 dagje langskom dus moet ik even gaan kijken!
![]()
hahaha nou doen jullie net of ik zo reuze interessant werk doe, maar ik film alleen maar en er wordt gefotograffeerd hahaha. Ik doe gewoon alleen mijn werk![]()