Inspiration [Ass.]

Ik heb er twee van deze genomen. Heb niet zo super veel te besteden (relatief gezien dan), en ik ben daarom meesstal wel weg van goede budget cakes. En met een tientje per stuk lijken me deze het geld wel echt waard!

Label ziet er top uit, een keer wat anders!
Jammer genoeg is er nog niet veel bekend over deze cakebox.
Heb hem besteld, prima prijs. Nu hopen dat de cakes goed te lonten zijn.

Prima voor de prijs, maar ik zou het zelf niet kopen, iets te saai en zwak heb dan zelf liever minder schoten en meer geweld.

Prima box zo.. Heb deze wel op de lijst staan nog voor dit jaar al zou ik persoonlijk cake 2 en 4 omwisselen.

Deze kon mij gisteren niet overtuigen, burst was beduidend minder dan bij veel andere boxen. Misschien dat het ook meespeelde dat deze per cake werd geschoten ipv doorgelont.

Aangezien je altijd zeer kritisch bent qua burst en tempo denk ik dat dit assortimentje niet aan je verwachtingen voldoet :wink:

Overigens niet vervelend bedoeld hoor, een kritische noot mag geplaatst worden :wink:

Alle waar naar zn geld. Voor het zelfde geld heb je 6 stuks mistral, met goede burst. Keuze gemaakt voor de mistral cakes.

Denk dat dat ook een goede keus is. Mistral ziet er ook erg goed uit op straatfilmpjes! Daar verwacht ik meer van dan van dit assortiment.

Denk dat dat ook een goede keus is. Mistral ziet er ook erg goed uit op straatfilmpjes! Daar verwacht ik meer van dan van dit assortiment.

Zijn geem verkeerde cakes hoor. 30 euro voor 4 cakes van 220 gram ofzo dacht ik, is wel te doen. Is geen hoogstaander uiteraard maar een leuke set cakes voor een gezinnetje

Back
Bovenaan