Inner Laugh

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL06
Artikelnaam: Inner Laugh
Aantal schots: 50
Netto Kruitgewicht: 450
Effectomschrijving:
Red Tail to Red Peony, Silver Tail to White Strobe, Red Tail to Purple Peony, Silver Tail to Whistling, Silver Tail to Crackling
Verpakkingseenheid: 4/1
Prijs: € 29,00

Laatst bewerkt:
Wel een ziek mooi uiterlijk :)
Vind de effecten die erbij staan niet geweldig, voornamelijk peonies en strobes, maar denk dat dit met een lekker tempo en mooie combinaties toch een mooie pot kan worden.

Voor mij 1 van de toppers van de Milheeze demo met prachtige spinners.

filmpje.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Vanavond opnieuw gezien nu bij de demo van Rohan in Landgraaf.
Ik deel de mening van Sisser, prachtige cake.
Bijna 500 grammer en de prijs van 29 euro is gunstig.
Schiet prachtige spinners (tails) en wisselt deze af met peony,s in de mooie kleuren wit, rood en paars en eindigt met een helse fluittoon en een brede wolk crackling.
Een absolute topper.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tsja, het is op een consu demo geschoten, dus ik sta sowieso op minimaal 30 meter. Maar ik stond niet in de frontlinie. Ik denk dus dat ik op 45 meter stond.

Bij mij klapde die bij de 2e serie fluiters uit elkaar, ging gelukkig allemaal goed. Baalde er toch wel erg van, nu totaal niet kunnen genieten van de cake.

had hem niet besteld maar kreeg hem hier als vervanger van de Fusion. vond hem erg mooi. de boeketten waren niet al te groot maar de fluiters waren heerlijk. weet niet of ik hem volgend jaar nog wel koop, ga dan toch weer de fusion proberen te krijgen. maar deze was ook mooi, maar niet helemaal mijn smaak.

Ook ik had deze als vervanger van de Fusion.
Op zich een mooie, goede pot en zeker die fluiters, die zijn erg hard.
is helemaal leuk voor mensen met een wat kleiner budget.

Op de filmpjes is hij mij erg goed bevallen,Ik heb hem net opgehaald (€15,- p.s.) dus heb ik er 4 gekocht. Nog suggesties om hem per 1 of 4 of juist eerst 1 daarna 3 tegelijk?

Back
Bovenaan