Inglourious Duo [COMPOUND]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04252
Artikelnaam: Inglourious Duo
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1571 gram
Aantal Schoten: 122 schoten
Effectomschrijving: Hier wordt een fenomenaal stuk pyrotechniek voorgeschoteld in 25 en 30 mm kalibers. Mooie duratie, prachtige kleuren, ghost effecten en een superfinale. Shop hem nu!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 72sec
Stijghoogte: 20-25mtr
Adviesprijs: €159,50
Voorverkoopprijs: €149,50

O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet
04252_2.png
Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit ziet er leuk uit, ik heb wel het idee dat er wat met de kleurtjes gespeeld is in het filmpje. Ik zie hem overal online staan voor 139,50 en dat is wat mij betreft wat aan de hoge kant. Overigens staat bij vuurwerkplanet dealers overal dat de originele prijs 175 Euro is.

Dit ziet er leuk uit, ik heb wel het idee dat er wat met de kleurtjes gespeeld is in het filmpje. Ik zie hem overal online staan voor 139,50 en dat is wat mij betreft wat aan de hoge kant. Overigens staat bij vuurwerkplanet dealers overal dat de originele prijs 175 Euro is.
In Middenmeer krijg je tot 1 Dec. Nog 10% korting dan komt hij op €125,55.
Ik vind alle kleuren in de Lesli filmpjes opvallend helder

Labels van deze nieuwe producten is heel leuk, echt mijn smaak.
Voor 105€ zou ik het direct kopen, maar 130/140 net te gortig.

Als ik aan het einde nog wat budget over heb staat dit wel op de last minute lijst.
Fraai ding zo

Die crackling aan het einde doet wel een beetje afbruik aan deze box naar mijn mening. Had deze box 2x het eerste gedeelde gehad was het wat mij betreft veel beter geweest. Vooral die groene sterren en rode ghost effecten vind ik zeer fraai.

Back
Bovenaan