Inferno

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9112
Artikelnaam: Inferno
Aantal Schoten: 35 Schots
Netto Kruitgewicht: ... gram
Effectomschrijving: Volgt
Richtprijs: €57,50
Foto: Volgt
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Mijn persoonlijke favoriet van deze lijn, goede burst, blauwe tail met gouden uitwerking, gewoon supercombinatie, heerlijk tempo en qua prijs vind ik deze ook nog goed te doen.
Sowieso dat ik deze ga kopen haha. :D:cool:

zeker een heerlijke cake
lekkere opbouw doet me denken aan de 7 steps
mooie cake wie weet als het budget het nog toelaat

Ook een van mijn favorieten van deze nieuwe lijn.
Mooie grote boekketten, prachtige tail naar brocade, tempo is goed, schiet lekker door met salvo,s erbij.
En goud blijft mooi om te zien.
Voor mij ook een musthave.!!!

Je kunt nog beter deze halen dan de 7 steps wat verandert is deze heeft wel mooie volle bloemen om het zo maar is te noemen dan maar 3 euro meer betalen
en iets moois te bekijken Geweldig blokje !!:D

De Inferno is veel beter dan de Camuro Blaster omdat die steeds opbouwt naar meerdere schoten net zoals de 7 Steps.

Een erg gafe cake dit. Mooie volle boeketten en goeie burstknal ook zo te horen.
En dat stapsgewijs schieten heeft ook wel wat.
Hij staat op het lijstje :)

Vandaag gezien in Groenlo. Echt een mooi cake! Echt mooi goud, harde burst, gaaf tempo en grote boeketten. En niet te vergeten de blauwe tail.

een erg mooie cake.
Mooie volle boeketten in een lekker groot tempo!
Bij mijn dealer 27.50 ,
Zou ik hem nemen of moet ik hem laten staan?

een erg mooie cake.
Mooie volle boeketten in een lekker groot tempo!
Bij mijn dealer 27.50 ,
Zou ik hem nemen of moet ik hem laten staan?

Voor die aanbiedingsprijs heb ik deze ook mijn lijstje gezet.
Een mooie cake met een oplopend aantal schoten en mooie brocades!
Als ik jou was zal ik deze voordelige 500-grammer aanschaffen.:)
Klopt het dat met uitzondering van de pijlen zonder etiket alles van China Label bij Katan Zutphen is uitverkocht?

Laatst bewerkt:
Ik vandaag 3 keer deze pot opgehaald maar ze zijn bij mij toch echt 36 shots ipv 35 ??? evenals silver heaven en crackling coconut

Ik heb hem binnen, en wat een grote bak zeg!! Had ik nie verwacht en ook de vorm was iets anders dan ik dacht. Ik zal zo wel ff een foto uppen.

Edit, de foto:
PC300087.jpg

Zoals je ziet, 36 shots in de vorm 4x9. En niet 35 shots (5x7) zoals eerder op een productfoto te zien was.

Laatst bewerkt:
wat een heerlijke pot was dit had er 2 doorgelond met elkaar lekker tempo harde knallen goede prijs super (evenals alle andere 36 shots van china label)
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Was inderdaad een lekkere cake!!
Wat mij opviel was dat er geen stapsgewijs aantal schoten waren, hetzelfde geldt voor de andere 500 gram cakes van de China Label reeks.(Die ik mijn bezit had).
Maar niettemin bleef nog steeds een mooie cake.:) Misschien heb ik nog wel een filmpje op de computer staan.

Hij schoot idd niet stapsgewijs, maar in salvo's van 4.
Beetje vreemd dus, maar ik vond 'm alsnog goed.

Filmpje:
+ YouTube Video

Ik had deze nog nooit gezien en ik ben zeker onder de indruk wat betreft de uitwerkingen van dit blok. Staat iig op mijn lijstje voor dit jaar :rolleyes: ( mits ik hem kan halen voor € 27,50 )

Back
Bovenaan