Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Had afgelopen keer die nieuwe cubic thunders en die verraste me behoorlijk. Ik had niet het idee dat die minder waren dan een karton red thunder van argento die ik een paar jaar geleden had.
Eens, die was vorig jaar ook bij mij het hardst. Ik vond alleen het verschil met andere knalcakes niet dusdanig groot dat ik hem dit jaar weer bestel. Liever Argento knalcakes voor 50 cent per shot dan deze voor een euro per shot.
Vorig jaar zelf alleen 4x DumBum5s en 4x Cruel Cannon geschoten die nog over waren, dus niet de focus op gehad in de shops. En nog 2x DumBum 16/20 uit '19 liggen.
Jammer dat veel mooi spul niet in NL te koop is, wordt een beetje lastig, die Terremoto's...zucht. Toch maar eens op zoek naar de Silver Salute (nostalgie!), wat restanten(?) Dumbum of Delicious Thunder. Het is in NL tegenwoordig een uitdaging, zo jammer want hoort er wel bij als echte afsluiter!