[Indextopic] Falling Leaves

bassie1978

VWC lid
Hierbij een verzameltopic gericht op een bepaald effect, namelijk het Falling Leaves effect!

Welke cakes of boxen kunnen jullie aandragen die dit effect naar jullie mening grotendeels bevatten? Liefst zo compleet mogelijk met eventuele link naar het topic erbij als het kan!
Wij trappen zelf af met een selectie die wij al hebben geclusterd per importeur op alfabetische volgorde.

Hebben jullie nog meer suggesties? Plaats ze in dit topic!

Broekhoff:
Z-Shape, blue mine to green falling leaves with silver blink

Cafferata:
Falling Leaves

Golden Wave, King Blink and Leaves

Redwire:
Dynamite Spring

Vuurwerktotaal:
Street Muscle

Noisekick

Wolff:
Grand Crown

The Scream

Something Different

Laatst bewerkt:
In de Noisekick van Vuurwerktotaal in de Volt! lijn zitten ook erg mooie Falling Leaves.

Zijn er wellicht nog maar aanraders welke beschikken over falling leaves? Ik zou graag nog een aantal cakes of boxen aan mijn collectie toevoegen met dit effect.

Zijn er wellicht nog maar aanraders welke beschikken over falling leaves? Ik zou graag nog een aantal cakes of boxen aan mijn collectie toevoegen met dit effect.

De echte aanraders zijn wat mij betreft:
- Pyroshow - Z-Shape, blue mine w red/green falling leaves white blink
- Wolff - Grand Crown

De Waaier van Pyroshow Broekhfof ziet er lucht-vullend uit, lijkt me een absolute topper.

De Grand Crown heb ik zelf geschoten. De combinatie goud + kleurrijke falling leaves is erg sterk. Heel gave toevoeging voor een showtje, maar kan stand-alone ook prima mee.

Bedankt voor de mooie suggesties Koala.

Beide waren mij nog niet opgevallen maar zien er top uit op de filmpjes!
Ik ga eens kijken waar ik ze bij mij in de buurt kan kopen.:)

Back
Bovenaan