Incredible fan

Artikelnummer: 2997
Artikelnaam: Incredible Fan
Label: Red Dragon
Bruto Gewicht: … gram
Netto krui5tgewicht: 2000 gram
Aantal schoten: 160 - compound
Effectomschrijving: 1 x aansteken! 160 schots, compound box met fanshape cakes, 2 kilo kruit met een assortiment aan palmen, coconut effecten en gekleurde sterren in waaier geschoten om een geweldig breed spektakel te creeeren.
Adviesprijs: 174.99

Laatst bewerkt door een moderator:
Adviesprijs± 159,99
Effectomschrijving± Pakket met 160 schots fancakes met een assortiment aan palmen, coconut effecten en gekleurde sterren in waaier geschoten om een geweldig breed spektakel te creeëren. 2 Kg kruit

Afbeelding van het product
Bekijk bijlage 20487

Hele mooie waaierbox, vooral cake nr. 2 & 3 trekken mijn interesse. Voor de prijs van 160 euries zou ik hem niet zo snel nemen maar voor 80 euro kun je hem bijna niet laten liggen!

Fantastisch. Zo consistente schiethoogte en boeketgrootte, kwaliteit. Effecten niet supergigantisch maar zoals je mag verwachten, omdat de burst ook niet asohard is en de boeketten uit mekaar knalt. De crackling waaier mag zich meten met de bekende toppers op dat gebied. Ontzettend genoten van deze waaiers, ik had het met dikke korting maar ook voor volle pond zijn ze het geld waard!

deze stond hier in de straat, wat een geweldige box.
samen met de profi final moet ik die ook hebben volgend jaar

Heb hem ook, eerste keer dat ik ECHT groot vuurwerk heb.
Het zijn dus 4 losse potten, had ik niet verwacht (amateur dat ik ben).

Is het de bedoeling dat ik de lonten aanelkaar vast maak, "doorlonten"? Of moet ik ze gewoon los van elkaar afsteken?

De reserve lont wordt opgebrand als de pot afgelopen is, en daar moet je dan de Hoofdlond van de volgende pot aan vastmaken dmv schilderstape?

Back
Bovenaan