ElegantPyro
VWC lid
En hoe weet jij dat?
De grammage betreffende compound, wetgeving in Nederland betreffende het maximale decibel. En de videos zijn allemaal bewerkt, niet alleen in de geluidsvorm maar ook in de visuele aspecten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En hoe weet jij dat?
Daar ben ik eigenlijk ook wel bang voor. 25mm en 908 gram en dat in 100 schoten gestopt. Betekend dus 9 gram per schot...dat is niet heel veel zeg maar. Ik wacht de films begin volgend jaar wel even af voor deze.De grammage betreffende compound, wetgeving in Nederland betreffende het maximale decibel. En de videos zijn allemaal bewerkt, niet alleen in de geluidsvorm maar ook in de visuele aspecten.
Mee eens die salute lijke wel f4 Nee die burst knallen komt er zeker nietAlleen zullen deze salutes absoluut niet de power krijgen die hier laten zien worden, de filmpjes deugen echt voor geen meter.
De video's komen tot zo ver 100% overeen met de praktijk, sterker nog: de praktijk komt beter over dan de productvideoAlleen zullen deze salutes absoluut niet de power krijgen die hier laten zien worden, de filmpjes deugen echt voor geen meter.
Hmmm, comment boven mij..De video's komen tot zo ver 100% overeen met de praktijk, sterker nog: de praktijk komt beter over dan de productvideo![]()
Mijn filmpje van deze:
Ik vind de flower crown met felle dahlia's veel mooier dan de (silver?) palm in de oude versie.En weg zijn de palmen in de 2025 versie..
Ik juist de witte palmen vetter, heb daarom ook besteld (de omlabel bij outlet).Ik vind de flower crown met felle dahlia's veel mooier dan de (silver?) palm in de oude versie.