Imperial Blink [Uitloop]

Helaas waar.
Kan er ook niet helemaal bij waarom deze topper het veld heeft moeten ruimen.

Wellicht om de wisselende kwaliteit? Ik zie hier filmpjes van geweldige cakes (die ik zelf ook in de straat had), maar zie ook filmpjes dat ik denk: huuuuh? Is dit hetzelde? :O

Winkels die nog restjes aanbieden mogen mij een PM sturen :)

Ik denk persoonlijk dat ze heus nog wel ergens te krijgen zijn.
Er is vast nog wel iemand met een oude voorraad.

ik denk dat dit product nu echt wel uitverkocht is bij de importeur,
Althans dat vermoeden heb ik. Want het is een product wat gaat verdwijnen bij de importeur.

Jammer dat deze er uit gaat..maar gelukkig zijn er tegenwoordig wel genoeg alternatieven voor goede blinkers.

mwah, niet helemaal mee eens, er zijn inderdaad genoeg andere blink cakes, maar lange na niet met het geweld wat deze cake teweeg bracht vind ik.
Of je moet even wat namen roepen, want kan natuurlijk zijn dat ik wat gemist heb :p

mwah, niet helemaal mee eens, er zijn inderdaad genoeg andere blink cakes, maar lange na niet met het geweld wat deze cake teweeg bracht vind ik.
Of je moet even wat namen roepen, want kan natuurlijk zijn dat ik wat gemist heb :p

Vind dat Zena aardig goed op weg is met cakes als de Zena triumph en Massive bijvoorbeeld. :)

De Imperial blink was een unicum!
Grote heftige en volle strobe/blink boeketten voor een zacht prijsje.
Helaas gaat een van Nederlands beste cakjes er uit.
En nee er is geen vervanger!
Niets komt in de buurd van dit schatje.
Ik zal het ontzettend missen.

Als ik kijk naar de versie die ik afgelopen jaarwisseling had, dan denk ik dat de Massive veel beter uitgewerkte boeketten heeft (zoals ik hem zag op de Zena demo). Kan natuurlijk een slechte versie geweest zijn van de Imperial Blink. Deze heeft wel meer geweld.

Hopen dat mijn dealer nog ergens een karton vandaan kan toveren! Prachtcake dit...

Deze cake was het eerste jaar top. Maar afgelopen jaar nog niet de helft van wat die was. Ik heb beide jaren gehad, je moet dus eigenlijk productie jaar 2012 hebben. Die van afgelopen jaar was eigenlijk gewoon slecht.

Zelfde hier had hem vorig jaar gekocht na goede reviews op het forum.
had ook de 2012 versie en wat een pot niet normaal hoe breed en hoe mooi de boeketen wel niet waren.
ik had hem gelukkig gefilmd die plaats ik zeker wel een keer op youtube.
Dit jaar zeker de Imperial Blink proberen te vinden en dan gelijk vragen of het de 2012 versie en dan er een stuk of 4 van halen of meer.

Zoals Masster het filmpje laat zien hebben wij hem ook elke keer gehad, op diverse shows geschoten en het was elke keer een topper. Zal eens kijken welk productie jaar dat was.

ik weet met 100% zekerheid te melden dat er nog wel een oude voorraad ligt bij 2 dealers.
om welk productie jaartal het gaat weet ik niet.

uit me hoofd gaan deze dinsdag en of woensdag online.
dan meldt ik me wel weer ook ivm met prijzen.

Back
Bovenaan