Immer Gerade Aus

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2707
Artikelnaam: Immer Gerade Aus
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 8 pijlen
Kartoninhoud: 16/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Voorverkoopprijs: €25
Adviesprijs: €50

vuurwerktotaal_-_immer_gerade_aus.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vind ik altijd erg vaag, die 1+1 gratis verhalen. Is nu de prijs 25 per pak, dus in feite 1+1 gratis voor 50, of 2 voor 25?

Dit vind ik altijd erg vaag, die 1+1 gratis verhalen. Is nu de prijs 25 per pak, dus in feite 1+1 gratis voor 50, of 2 voor 25?

Dat moet ik voor je navragen. Ik vind het zelf ook niet geheel duidelijk. In ons aangeleverde bestand staat een actieprijs van €25. Op de site van Vuurwerktotaal staat echter 1+1 gratis. Ik moet voorlopig het antwoord even schuldig blijven!

blijkbaar 50e per 2 stuks, ik word n beetje zat van die AH achtige dingen dat je veel teveel van 1 moet kopen om het rendabel te maken. Dank VWmania/Rubro daarvoor

Even ter verduidelijking..:
De Immer gerade aus pijlen kosten 12,50 per stuk, Deze gaan niet per 2. Het is 1 halen, 1/2 betalen!

Haha geweldig dit! Gaat nu wel richting duitse prijzen; 12,50 voor 8 pijlen. Ben benieuwd naar NEM en beeldmateriaal :D

Zou wel leuk zijn als er wat meer informatie over deze pijlen beschikbaar zou zijn.

Ieder geval wel weer Der Hammer besteld van Pyro Mannschaft. Tofdingetje is dat.

Ik zie dat dit pakket 144 gram bevat op de site van VWT. Dus 18 gram per pijl.

Laatst bewerkt:
Krijg ik die 38 seconden van mijn leven ook terug? Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende producten!

Ze zijn niet al te best inderdaad. Vond ze er wel grappig uit zien, in de veronderstelling dat ze een eurotje of 3 zouden kosten. Maar helaas...

Back
Bovenaan