Immaculate Rhombus

Ik ga er van uit dat deze geschoten word vrijdag de 11e @ Spinozaweg rotterdam, of de 12e bij zevenkamp :)!

Edit:

Deze cake gister live gezien in Dordrecht, was een aangename verassing. Bij mij was het zo goed als windstil en weinig sneeuw. Effecten zijn in alle opzichten beter dan die van de Multi Colour Lines (die schoten ze ervoor). En de fluiters zijn ook ''scheller'' dus ik ga deze zeker bestellen :D!

Laatst bewerkt:
Nog een mooi fototje... wist nieteens dat dit een ruitcake is, dacht gewoon vierkant :p

2rdkihf.jpg

Haha, maffe foto, lijkt wel een waaier zo.
Maar inderdaad, het is een ruitcake, snap niet waarom, want naar mijn weten is dat lastiger inpakken en ruimte = geld, maar zal misschien wel een reden achter zitten. :wink:

Laatst nog een keer bij Harten 4 gezien en daar kwam ie niet zo vet over als op de demo van GBV, die laatste salvo's gingen los van elkaar, nog wel leuk, maar op film in de startpost zie je 3 rijen tegelijk gaan, net ff mooier. :D

Dit was echt een van de toppers van de avond voor mij
mooie boeketten met harde burst en goede blink
cake duurde ook lekker lang.
en de afsluiter met die gillers is helemaal fantastisch
echt een publiekstrekkertje
en dubbel en dwars zn geld waard

Blijkbaar niet, Dit jaar ga ik weer vuurwerk kopen en dan neem ik deze ook wat ik vorig jaar niet had gedaan ivm een ander grote aankoop.
Dus mijn reactie kan je dit jaar verwachten ^___^ Tot dan! ;D

Echt een vette cake. Lijkt heel veel op de Multi Color Lines en de Giant Finale - VuurwerkreusCollectie. 1 ding weet ik zeker ik koop ze alle 3.

Lol, hij schiet daar in omgekeerde volgorde, dat hoor ik dit jaar wel vaak, dat potten omgekeerd schieten, vreemd

Echt een super cake dit. Heb hem al 2x gehad en hij blijft gewoon geweldig! Dat tempo, de opbouw, de effecten, de finale..Heerlijke cake dit! Dit jaar zeker weer erbij.

Mooie cake lekker gevulde lucht door het hoge tempo. en de fluiters op het laatst hebben ook mooie dikke tails.
Filmpje van de immaculate Rhombus:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan