Imagine

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5032
Artikelnaam: Imagine
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 20 Schots
Effectomschrijving: Yellow peony with yellow tail and purple peony with purple tail.
Stijghoogte: 15-20 meter
Richtprijs: € 18.50
Verpakkingseenheid: 18/1
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

Op de foto staat een verkeerd aantal schoten weergegeven.
5032_imaginekopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoop dat het een wat goedkoper potje is.
Effectomschrijving is: Yellow peony with Yellow tail and purple with purple tail .
Lijkt me wel leuk.

92 shots label - 25 shots omschijving? Ik denk dat de omschrijving klopt

Zoals boven de foto staat, klopt het aantal schoten op de foto niet nee.
Bij navraag blijkt het zelfs 20 te zijn, zal dus een bewerking van de foto zijn over een bestaand artikel.

Problemen zijn er om op te lossen.
Even creatief met Photoshop en hoppa.
Plaatje mag gebruikt worden in de begin topic, totdat de goede afbeelding er is.

5032_imaginekopie.jpg

Hmm, dit klinkt als een mix van de yellow sky en de purple sky? 2 potten die jaarlijks terug kwamen in mijn collectie. Ziet er goed uit!

Klinkt inderdaad als een combo van 2 toppertjes,
Ben erg benieuwd naar de prijs. Als die zo rond de 10 euro zit ben ik helemaal tevreden :D

Hmm, dit klinkt als een mix van de yellow sky en de purple sky? 2 potten die jaarlijks terug kwamen in mijn collectie. Ziet er goed uit!

Dit vond ik inderdaad ook altijd goede budgetpotjes, als dit een combo is voor € 10,00 dan zou dat ook mooi zijn, maar ik verwacht de prijs rond de € 15,-

Deze krijg je gratis bij een subtotaal van tussen de €70 en €110? Ofwel, de vervanger van de royal was dat toch?

Deze zit in de collectie dit jaar. De effect omschrijving bevielen mij zeker en de prijs ook. Gek genoeg wil ik elk jaar wel een pro line artikel in de collectie, omdat pro line qua producten steeds meer gaat tegen vallen ben ik voor deze gegaan. Blinde gok omdat er nog geen film van is maar dat maakt het ook wel weer leuk! :D

Prima dingetje, kreeg er 2 gratis bij de bestelling.
Effect was mooi, kleuren klopten, burst was lekker hard. Zou ze zelf niet nog een keer bestellen, daar zijn genoeg alternatieven, maar het is een zeer prima product.

Ik vond dit een matig product. Zeker omdat deze cake normaal gesproken 17 euro moet kost. Ik kon deze voor 10 euro krijgen dus heb hem daarom ook gekocht. De kleuren waren goed maar de burst daarentegen niet. Voor de prijs van 17,50 is dit een matig product.

ik vond het een prima product lekkere relaxte tempo
mooie kleuren en int algemeen kwa prijs mag deze van mij in de richting van 12,50
gaan kosten want aangezien ik het weer een ervaring vind mag de prijs wel zeker dalen

Lijken wel Ti boeketjes lol..

Nee sorry deze sla ik liever over..Misschien leuk als ik hem gratis krijg bij mijn seven rows en asian thunders maar daar is ook alles wel mee gezegd..

Knal komt ook vaag over op het filmpje.. Kan het filmpje zijn of het is gewoon een plop cake:)

Back
Bovenaan